Thursday, August 26, 2021

Το Τσεμπέρι της Γιαγιάς, το Χετζάμπ των Μουσουλμάνων, το Ψέμμα της ‘Σύγκρουσης Πολιτισμών’, και το Τέλος του Κόσμου

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΕΝΕΡΓΟ ΜΠΛΟΓΚ “ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ” 

Το κείμενο του κ. Νίκου Μπαϋρακτάρη είχε αρχικά δημοσιευθεί την 27η Οκτωβρίου 2019.

Ο κ. Μπαϋρακτάρης αναφέρεται σε συζήτησή μας κατά την οποία του διευκρίνισα ότι ουδέποτε στην Αρχαιότητα ή κατά τα χριστιανικά και τα ισλαμικά χρόνια άνθρωποι περνούσαν εν είδει διακοπών ώρες κάτω από τον ήλιο στις παραλίες. Αυτό το απάνθρωπο και κτηνώδες ‘έθιμο’ επιβλήθηκε κατόπιν εξαπάτησης των ανθρωπίνων κοινωνιών κατά τα τελευταία 150 έτη.

----------------------------------------------  

Το Τσεμπέρι της Γιαγιάς, το Χετζάμπ των Μουσουλμάνων, το Ψέμμα της ‘Σύγκρουσης Πολιτισμών’, και το Τέλος του Κόσμου


https://greeksoftheorient.wordpress.com/2019/10/27/το-τσεμπέρι-της-γιαγιάς-το-χετζάμπ-των/ 

==================
 

Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient

Ρωμιοσύνη, Ρωμανία, Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία

Το Τσεμπέρι της Γιαγιάς, το Χετζάμπ των Μουσουλμάνων, το Ψέμμα της ‘Σύγκρουσης Πολιτισμών’, και το Τέλος του Κόσμου

 

Η πιο ηλίθια πρόταση που μπορεί κάποιος να πει είναι η εξής: “το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω”. Η Ανθρωπότητα δεν είναι ποτάμι, ο χρόνος δεν υπάρχει, και ζούμε σε ένα αέναο, επαναλαμβανόμενο παρόν. Δεν υπάρχει εξέλιξη. Και δεν υπάρχει εξελικτισμός ή δαρβινισμός. Όλα αυτά είναι ηλιθιότητες του δυτικού ψευτο-μασωνικού και σιωνιστικού Μάρκετινγκ μέσω του οποίου οι εγκληματίες που κυβερνάνε τον κόσμο επιχειρούν να καταστρέψουν τις θρησκείες και στην συνέχεια να εξοντώσουν μαζικά την ανθρωπότητα.

Και επειδή δεν υπάρχει εξέλιξη, δεν υπάρχει και ‘παρακάτω’. Το ‘παρακάτω’ που υπόσχονται οι κακούργοι της παγκοσμιοποίησης είναι ο Θάνατος που έχουν ετοιμάσει για την Ανθρωπότητα. Όλες οι συνωμοσίες των αθλίων σατανιστών που αποπειρώνται να εξαφανίσουν την Ανθρωπότητα έχουν ένα κοινό παρονομαστή: ψεύτικα διλήμματα.

 



Ισλάμ δεν είναι το χετζάμπ της αμορφωσιάς και της ισλαμικής τρομοκρατίας. Ισλάμ είναι το τι βλέπετε στον πίνακα αυτό του ανακτόρου Τσεέλ Σοτούν του Εσφαχάν – Ιράν 17ος αι.

 

Α. Το Τσεμπέρι της Γιαγιάς ‘Καλό’ και το Χετζάμπ των Μουσουλμάνων ‘Κακό’: Αυθεντικότητα και Αλλοίωση

Η ιστορική σύγκρουση ανάμεσα στην Χριστιανική Ρωμανία του Ηράκλειου και το Μαζδεϊστικό Ιράν του Χοσρόη Β’ ήταν ένα αληθινό δίλημμα. Οι δυο χώρες ήταν πραγματικές, αληθινές και αυθεντικές.

Όταν όμως ένας χριστιανός έχει αλλοιωθεί, διαβρωθεί και σκαρτέψει, τότε νομίζει ότι είναι χριστιανός χωρίς ωστόσο να είναι. Είναι ψευτο-χριστιανός. Θέλει λοιπόν να ‘υπερασπιστεί’ την Χριστιανωσύνη αλλά κατ’ ουσίαν δεν έχει ιδέα για το τι είναι είναι η αυθεντική Χριστιανωσύνη την οποία έχει απεμπολήσει.

Το ίδιο συμβαίνει και στον όποιο αντίπαλό του, μαζδεϊστή ή μουσουλμάνο, που έχει επίσης αλλοιωθεί, διαβρωθεί και σκαρτέψει: είναι και κείνος ένας ψευτο-μαζδεϊστής ή ψευτο-μουσουλμάνος και το τι νομίζει ως θρησκεία του είναι μια ασυναρτησία και μια ψευτο-θρησκεία (όχι η θρησκεία του στην αυθεντική, ιστορική της μορφή που την πίστευαν οι πρόγονοί του).

Όταν συγκρούονται ένας ψευτο-χριστιανός κι ένας ψευτο-μουσουλμάνος,τότε έχουμε ένα τυπικό ψεύτικο δίλημμα. Κανένας τους δεν εκπροσωπεί την θρησκεία του και δεν έχουμε να κάνουμε με μια ‘σύγκρουση θρησκειών’, ή όπως παρουσιάζεται (και πάλι με βάση τους κανόνες του δυτικού Μάρκετινγκ) ‘σύγκρουση πολιτισμών’.

Όταν σήμερα συγκρούονται ένας ψευτο-χριστιανός κι ένας ψευτο-μουσουλμάνος,τότε έχουμε μια σύγκρουση δυο αλλοιωμένων ανεγκέφαλων που τους την έχουν στημένη. Ποιοι τους την έχουν στημένη; Εκείνοι που τους οδήγησαν συστηματικά στην αλλοίωση, εκείνοι που τους διάβρωσαν με ψευτο-θεωρίες, κι εκείνοι που με ύπουλα και σταδιακά υποβλημένη ανηθικότητα τους σκάρτεψαν.

Είναι περίπου σαν την σύγκρουση δύο ρομπότ που είναι εκ των προτέρων ρυθμισμένη από τους μηχανικούς παραγωγούς των ρομπότ.

Όταν η σύγκρουση γίνεται ανάμεσα σε κοινωνίες ψευτο-χριστιανών και κοινωνίες ψευτο-μουσουλμάνων,τότε μπορούμε να ξέρουμε ότι τέλος είναι κοντά.

Σήμερα πολλοί κάνουν λόγο για ‘πολιτισμική διαφορά’ ανάμεσα σε νεοαφιγμένους λαθρομετανάστες και ντόπιους Έλληνες. Αυτό είναι ένα παραπάνω σιωνιστικό παραμύθι διαδεδομένο μόνο για να προξενήσει περαιτέρω σύγχυση.

Δεν υπήρχε ‘πολιτισμική διαφορά’ ανάμεσα σε Χριστιανούς και Μουσουλμάνους πριν από 800 χρόνια όταν οι Ρωμιοί της Ανατολίας προτίμησαν τους Σελτζούκους από τους βασιλείς της Κωνσταντινούπολης κι ο Τζελαλεντίν Ρούμι μελετούσε στα ελληνικά Νεοπλατωνικούς φιλοσόφους της Ύστερης Αρχαιότητας.

Και δεν υπήρχε ‘πολιτισμική διαφορά’ πριν από 570 χρόνια ανάμεσα στον Μωάμεθ Β’ και τον Σχολάριο.

Και δεν υπήρχε ‘πολιτισμική διαφορά’ πριν από 90 χρόνια ανάμεσα στον Κεμάλ Ατατούρκ και τον Ελευθέριο Βενιζέλο.

Υπήρχε θρησκευτική διαφορά κι αυτό ήταν όλο για τους πιστούς δύο θρησκειών που τιμούν με διαφορετικό τρόπο τον Ιησού αλλά με τον ίδιο τρόπο την Παναγία.

Τι υπάρχει σήμερα ως διαφορά;

Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε ‘πολιτισμική διαφορά’, ούτε ‘ θρησκευτική διαφορά’. Ούτε οι σημερινοί μουσουλμάνοι είναι αυθεντικοί όπως οι πρόγονοί τους πριν από 500 και από 1000 χρόνια. Ούτε και εμείς είμαστε αληθινοί Χριστιανοί όπως οι παππούδες μας κι οι γιαγιάδες μας. Δεν είναι Χριστιανωσύνη η δημοκρατία, η πολιτική, ο μοντερνισμός, ο υλισμός, ο καταναλωτισμός, ο δαρβινισμός / εξελικτισμός, η συμμετοχή των γυναικών στα κοινά, κοκ.

Δεν έχουμε καμμιά Χριστιανωσύνη και καμμιά Ελλάδα για να υπερασπισθούμε.

Αν πατούσαμε ένα μαγικό κουμπί, κι οι προ 100 ετών πρόγονοί μας έρχονταν στη ζωή κι έβλεπαν πως ζούμε και τι είμαστε, θα μας έφτυναν και θα μας έλεγαν:

– Αυτό δεν είναι Χριστιανωσύνη κι αυτό δεν είναι Ελλάδα!

Οπότε, τι ακριβώς ως διαφορά μας χωρίζει από τους συνεχώς αφικόμενους λαθρο-μετανάστες;

Είναι η διαφορά των αλλοιωμένων, των αλλοτριωμένων, των εκφυλισμένων, των διαβρωμένων: η διαφορά αυτών που έχουν σκαρτέψει ξεχνώντας τις αυθεντικές και όντως διαφορετικές θρησκείες τους.

Αυτή λοιπόν είναι η διαφορά των βαρβάρων: δυο ειδών βάρβαροι έρχονται σε αντιπαράθεση.

Μπορείτε να την αποκαλέσετε και διαφορά της γενικευμένης άγνοιας.

Ούτε εμείς ξέρουμε πραγματικά το παρελθόν μας και το παρελθόν τους.

Ούτε και κείνοι το δικό τους και το δικό μας.

Πουθενά αλλού δεν φαίνεται αυτή η διαφορά πιο έκδηλα από όσο στο θέμα της ισλαμικής μαντήλας.

 ‘Ισλαμικής μαντήλας’ έγραψα;

Ω, συμπαθάτε με! ‘Χριστιανικής κι ισλαμικής μαντήλας’ ήθελα να πω.

Παράξενο;

Μα γιατί; Η δασκάλα μου στην Δ’ Δημοτικού το 1965-1966 ήταν μια θαυμάσια παπαδιά που φορούσε πάντα μια μαντήλα δεμένη κάτω από το πηγούνι της. Ποτέ δεν είδαμε τα μαλλιά της.

Αυτό ήταν Ελλάδα κι αυτό ήταν Ορθοδοξία.

Εξέλιξη, θα μου πείτε!

Κι έτσι θα φτάσουμε στο σημείο από όπου ξεκίνησα: δεν υπάρχει εξέλιξη. Είναι το ψέμμα που μας πούλησαν για τον θάνατο που μας παρασκεύασαν. Ξυπνείστε και πετάξτε το ψέμμα στα σκουπίδια! Δεν σας έχει απομείνει χρόνος για ψευδαισθήσεις.

Μόνον ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί Ρωμιοί θα μπορέσουμε να υπερασπιστούμε τις αξίες μας. Αλλοιώς, αν δεν έχουμε αξίες, τότε τι μας πειράζουν οι λαθρομετανάστες;

Ένας φίλος μουσουλμάνος μου έγραψε χθες για να μου πει ότι διάβασε ένα κείμενό μου για την Αίγυπτο και σημείωσε ότι αποκαλούσα το χετζάμπ που φοράνε οι εκεί μουσουλμάνες ‘σατανικό’. Και με ρώτησε γιατί. Δεν ήταν ο πρώτος. Φίλοι και συγγενείς επίμονα με ρωτάνε γιατί, ενώ δέχομαι το μαντήλι που φορούσαν οι γιαγιάδες, η μητέρα μου κι η δασκάλα μου, αρνούμαι διαρρήδην το χετζάμπ της κάθε μιας μουσουλμάνας.

Δημοσιεύω λοιπόν την ερώτηση του φίλου και την απάντησή μου. Πολύ απέχει από το να είναι μια συστηματική θέση ή παρουσίαση για το θέμα. Δείτε το μάλλον σαν ευκαιρία για να σκεφθείτε πόσο απλά πράγματα χρησιμοποιούνται από σκοτεινούς μηχανορράφους για να στήσουν ψευδή διλήμματα και προκατασκευασμένες συγκρούσεις. Για να τις αποφύγουμε, πρέπει να ξεπεράσουμε μίση, σύνορα και αφελή συμπεράσματα. Μόνον η αυθεντικότητα, η ταυτότητα κι οι ηθικές αξίες σώζουν.

Σε ένα αλλοιωμένο κόσμο, ο χειρότερος εχθρός δεν είναι ούτε ο Αφγανός λαθρομετανάστης, ούτε οι ΜΚΟ του Σόρος που μας τον έστειλαν, αλλά η ίδια η Αλλοίωση. Κι αυτή είναι ήδη μέσα μας. Πρέπει λοιπόν πριν από όλα να αποκαθαρθούμε από την αλλοίωση: να βρούμε τι ακριβώς ήταν οι πρόγονοί μας και πως ζούσαν. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.

 ‘Οι λαθρομετανάστες, πρόβλημα’ είπατε.

‘Οι λαθρομετανάστες, ευκαιρία’ λέω.

Για να ξυπνήσουμε.

Γιατί το κακό μας συνέβη ήδη πριν έρθουν οι λαθρομετανάστες.

Γι’ αυτό και το ‘πρόβλημα’ μας φαίνεται βουνό.

Γιατί το πραγματικό ‘πρόβλημα’ είναι αλλού.

 



Ελληνικό Νοσοκομείο Αγίου Χαράλαμπου Σμύρνη, 1920: οι χριστιανές ορθόδοξες Ελληνίδες γυναίκες καλύπτονταν

 

Β. Χριστιανωσύνη και Διαφορά Γενεών: από την Γιαγιά μου το 1910 στην μητέρα μου το 1960

 

Ό,τι ακολουθεί είναι η σύντομη ερώτηση του φίλου και η απάντησή μου.

 ——- Ερώτηση από φίλο μουσουλμάνο ——- 

Διάβασα κάποιο άρθο σου για την Αίγυπτο. Γιατί “σατανικό” το χιτζάμπ; 

 

——— Απάντησή μου —————

 Οι χριστιανές γιαγιάδες μου στα νειάτα τους στην Οθωμανική Αυτοκρατορία (Σμύρνη και Καισάρεια) στις αρχές του 20ου αιώνα (γύρω στο 1910) φορούσαν μακριά φουστάνια και κάλυπταν μέρος των μαλλιών τους. Το ντεκολτέ τους ήταν ολότελα κλειστό και φυσικά δεν έδειχναν ποτέ, ακόμη και το καλοκαίρι, τα μπράτσα τους – μόνο τις παλάμες τους. Τα μαλλιά τους οι χριστιανές τα είχαν μαζεμένα και τυλιγμένα σε κοτσίδες.

Το ίδιο σχεδόν και το 1965 που τις θυμάμαι στα 75 τους, όταν ήμουν 9 ετών. Κλειστό ντεκολτέ, μακριά μανίκια, φουστάνια μακριά μέχρι κάτω από το γόνατο. Καπέλλο ή μαντήλι – ιδιαίτερα αν πήγαιναν στην εκκλησία.

Κι αν πήγαιναν στην θάλασσα, έβρεχαν τα πόδια τους μέχρι τον αστράγαλο.

Η μητέρα μου το 1965 ήταν 45 ετών. Το καλοκαίρι φορούσε κοντομάνικες μπλούζες ή φορέματα που άφηναν να φαίνονται τα χέρια από τον αγκώνα και κάτω. Τα φουστάνια της ήταν πάντα μέχρι το γόνατο. Το ντεκολτέ μικρό. Πάντα όταν πήγαινε στην εκκλησία, φορούσε μαντήλι.

Και το καλοκαίρι έκανε μπάνιο με μένα και τ’ αδέρφια μου, όπως και με θείες, θείους, ξαδέρφια μου, και οικογενειακές φίλες-φίλους. Όχι σε δημόσιες, οργανωμένες παραλίες. Κατά προτίμησιν σε απομακρυμένα μέρη. Με ολόσωμο μαγιώ. Εννοείται ότι φορούσε κανονικά φορέματα από πάνω μέχρις ότου φτάσουμε στην θάλασσα και τα ξαναφορούσε, όταν στέγνωνε.

Γιατί αυτή η διαφορά;

Στις δεκαετίες του 1950 και 1960 όλοι οι γιατροί συνιστούσαν ηλιοθεραπεία. Έλεγαν ότι έπρεπε να κάνουμε το καλοκαίρι 100 μπάνια και κάθε φορά τουλαχιστον μια ώρα. Πολλοί τα μετρούσαν μάλιστα. Μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο, ο ένας είχε κάνει 60 κι ο άλλος 45. Συναγωνιζόμασταν. Δυστυχώς σε βλακεία.

Τότε κανένας δεν μπορούσε να υποθέσει ότι όλο αυτό ήταν μια σιωνιστική-μασωνική συνωμοσία. Τώρα, εγώ το ξέρω αυτό. Ο Μεγαλομμάτης μου το εχει πει: διαχρονικά, οι άνθρωποι ποτέ δεν περνούσαν τις ελεύθερες ώρες τους μισόγυμνοι στις παραλίες.

Ούτε στα χριστιανικά-μουσουλμανικά χρόνια, ούτε στην Αρχαία Ελλάδα ή Ρώμη, ούτε στην Αίγυπτο, στην Μεσοποταμία ή στην Φοινίκη. Μόνον οι ψαράδες κι οι καπεταναίοι ήταν κάτω από τον ήλιο – πλην όμως δεν ξεκουράζονταν αλλά δούλευαν.

Και στις αγροτικές δουλειές του καλοκαιριού, άντρες και γυναίκες καλύπτονταν όσο πιο πολύ μπορούσαν για να μην τους πάρει ο ήλιος. Για να ξεκουραστούν το καλοκαίρι, οι άνθρωποι κάθονταν στην σκιά κάτω από τα δέντρα. ‘Μπάνιο’ έκαναν σε λίμνες και ποτάμια για να καθαριστούν. Αλλά δεν ήταν ποτέ μια ευχαρίστηση και ελεύθερη ώρα. Ήταν το λουτρό τους.Η αλήθεια είναι ότι η Δύση διαβρώθηκε σιγά-σιγά: 2-3 γενιές πήρε η όλη διαδικασία. Οι άνθρωποι κοροϊδεύτηκαν.

Η γυναίκα μου – που είναι 33 ετών και από χωριό της Ρόδου και είναι μια καλή χριστιανή που δεν της αρέσει ο τουρισμός – δεν πήγε ποτέ σε οργανωμένη παραλία και φορούσε πάντοτε ολόσωμο μαγιώ – όχι μπικίνι. Εδώ, στην Κένυα, που έχουμε εργάτες κι υπαλλήλους μουσουλμάνους (είτε Σομαλούς, είτε Μπαντού της Μομπάσα) η γυναίκα μου φοράει μακριά φουστάνια μέχρι τη μέση της γάμπας, μακριά μανίκια, και μαντήλι στα μαλλιά. Αλλά και όταν το καλοκαίρι ήμασταν στην Νάπολη, στην Ιταλία, η γυναίκα μου φορούσε φουστάνι μέχρι το γόνατο, μακριά μανίκια, και καθόλου ντεκολτέ. Όταν έχει αέρα ή πάμε στην εκκλησία, φοράει μαντήλι.

 


Μητέρα με παιδιά, πρόσφυγες από την Μικρά Ασία: οι χριστιανές ορθόδοξες Ελληνίδες γυναίκες καλύπτονταν

 

Γ. Χριστιανωσύνη, Ισλάμ και Μαντήλι για την Γυναίκα

Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην Χριστιανωσύνη και το Ισλάμ αναφορικά με το ντύσιμο των γυναικών.

Αν περπατούσες στην Δαμασκό ή στα Ιεροσόλυμα πριν από 1000 χρόνια, δεν θα διέκρινες παρά μόνον από τυχόν σύμβολα, αν ήταν μια γυναικα χριστιανή ή μουσουλμάνα.

Πριν από 100 χρόνια στην Σμύρνη, οι πλούσιες χριστιανές ξεχώριζαν από τις πλούσιες μουσουλμάνες, επειδή φορούσαν ρούχα δυτικής μόδας, αλλά όλες ήταν το ίδιο καλυμμένες. Από την άλλη πλευρά, οι φτωχές χριστιανές και οι φτωχές μουσουλμάνες ξεχώριζαν από τυχόν σύμβολα. Αλλοιώς, φορούσαν ολότελα τα ίδια ρούχα.

Και δεν υπάρχει και διαφορά με τον ιουδαϊσμό και την αρχαία εβραϊκή θρησκεία.
Και τότε οι γυναίκες ήταν καλυμμένες.



Μουσουλμάνες χορεύτριες του 17ου-19ου αιώνα στην Αυλή του Σάχη δεν κάλυπταν όλα τα μαλλιά τους

 

Δ. Τι είναι Χριστιανωσύνη και Ισλάμ – και τι δεν είναι!

Ισλάμ δεν είναι το τι κήρυξε ο Μωάμεθ και Χριστιανωσύνη δεν είναι το τι κήρυξε ο Ιησούς.

Αυτά είναι το κήρυγμα του Μωάμεθ και το κήρυγμα του Ιησού.

Μόνον αν ήσουν παρών τότε, θα είχες σωστή και ιδίαν αντίληψη.

Ισλάμ είναι το πως έζησαν οι μουσουλμάνοι για 1400 χρόνια σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, τι μαρτυρίες υπάρχουν για το πως ζούσαν, τι έκαναν, το πίστευαν και πως περνούσαν τον καιρό τους οι μουσουλμάνοι. Πως βίωναν την πίστη τους στον Αλλάχ.

Κι αντίστοιχα για την Χριστιανωσύνη. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι χριστιανοί για 2000 χρόνια βίωσαν την πίστη τους στον Ιησού, στον μαρτυρικό θάνατό Του, την ανάστασή Του και την ανάληψή Του.

Ό,τι είναι τα Ευαγγέλια για την Χριστιανωσύνη, είναι το Κοράνι για το Ισλάμ.

Ό,τι είναι οι Πράξεις των Αποστόλων και οι Επιστολές για την Χριστιανωσύνη, είναι οι συλλογές Χαντίθ (: προφορικών λόγων, ομιλιών κι επεξηγήσεων του Μωάμεθ) που συνέταξαν οι Τερμεζί, Μπουχάρι, Μόσλιμ και άλλοι για το Ισλάμ.

Ό,τι είναι ο Ευσέβιος Καισαρείας για την Χριστιανωσύνη, είναι ο Ταμπαρί για το Ισλάμ.

Ό,τι είναι ο Άγιος Βασίλειος, ο Μέγας Αθανάσιος, ο Ιωάννης Χρυσόστομος, και άλλοι για την Χριστιανωσύνη, είναι ο Αμπντέλ Μάλικ, ο Σαφαΐ, ο Αμπού Χανίφα, ο Τζααφάρι και άλλοι για το Ισλάμ.

Δεν έχουν διαφορά Χριστιανωσύνη και Ισλάμ. Είναι δυο διαφορετικοί, παράλληλοι δρόμοι προς τον Θεό. Και όλοι θα κριθούν από τον Θεό στο τέλος.

Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να είναι Χριστιανός ή Μουσουλμάνος. Αυτό (: η επιλογή) είναι ελεύθερο δικαίωμα του καθενός.

Εγώ αρνούμαι απόλυτα και το σύγχρονο, αποικιοκρατικό, σατανικό έργο της κάθε αυτοαποκαλούμενης ‘ιεραποστολής’ (στην Αμερική, την Αφρική, την Ασία και την Ωκεανία) και το πολεμικό μένος των ισλαμιστών – ουαχαμπιστών που θέλουν να επιβάλουν το Ισλάμ διά της βίας.

Τι ήταν το δήθεν ιεραποστολικό έργο των Δυτικών στην Αφρική;

Τους αποδέχονταν επειδή οι ψευτο-ιεραπόστολοι υπόσχονταν δυτική ευρωπαϊκή κι αμερικανική υποστήριξη ενάντια σε εχθρικά γειτονικά αφρικανικά έθνη. Όπου υπάρχει συμφέρον δεν υπάρχει Πίστη, κι όπου υπάρχει Πίστη δεν υπάρχει συμφέρον. Τελικά οι Αφρικανοί δεν έμαθαν τίποτα από την Χριστιανωσύνη, αγνοούν τους Πατέρες της Εκκλησίας, και όλη η χριστιανική πίστη γι’ αυτούς είναι απλώς ένα αφήγημα, ένα στόρυ ή ένα παραμύθι για παιδιά.

Φυσικά και θα ήταν καλύτερα οι Νιγηριανές κι οι Νοτιο-αφρικάνες γυναίκες να παρέμεναν πιστές στις κατά τόπους θρησκείες τους (που τις προετοίμαζαν για να γίνουν καλές μητέρες στην κάθε τοπική κοινωνία) παρά που έγιναν ψευτο-χριστιανές για να καταλήξουν πόρνες του ελεύθερου έρωτα στις ΗΠΑ, με 10 εκτρώσεις η κάθε μία, με ένα παιδί χωρίς να είναι παντρεμένες, και με το παιδί τους να γίνεται κίναιδος ή λεσβία.

Και φυσικά αρνούμαι απόλυτα και το σύγχρονο, εξίσου αποικιοκρατικό και εξίσου σατανικό, έργο των ισλαμιστών που θέλουν να διαδώσουν το ψευτο-ισλάμ τους σε άλλους, ενώ οι ίδιοι δεν έχουν ιδέα για το πραγματικό, ιστορικό Ισλάμ. Σαφώς και θεωρώ σοβαρό και ανοικτό προς συζήτηση το να θέλει ένας Σουλτάνος, ένας Σάχης, ένας Μεγάλος Μογγόλος (Μουγάλ) Γκορκανί της Ινδίας να θέλει να διαδώσει το Ισλάμ πριν από 500 χρόνια. Δεν θα το δεχόμουν αλλά θα καταλάβαινα την προσπάθεια. Υπήρχε αντίκρυσμα: ήταν μουσουλμάνοι.



Αλλά κανένας μουσουλμάνος σήμερα δεν είναι πραγματικός μουσουλμάνος γιατί, με εξαίρεση την Τουρκία και το Ιράν, όλες οι μουσουλμανικές χώρες κατακτήθηκαν από αποικιοκράτες Άγγλους και Γάλλους, εκείνοι έφτειαξαν διά χειρωγώγησης τα νεώτερα ψευτο-ισλάμ, και το ιστορικό Ισλάμ εξαφανίστηκε.

Πουθενά δεν υπάρχει ιστορική ισλαμική συνέχεια – ούτε στην Τουρκία, ούτε στο Ιράν. Αν αυτή δεν επανευρεθεί, κατ’ ουσίαν όλοι οι μουσουλμάνοι είναι ψευτο-μουσουλμάνοι. Το τι πιστεύουν σήμερα όλοι οι ισλαμιστές είναι ένα αδιέξοδο αφήγημα στο οποίο οδηγήθηκαν διά ψυχολογικών και άλλων (μορφωτικών, εκπαιδευτικών, ιδεολογικών, πολιτικών) χειραγωγήσεων οι οποίες όλες κινήθηκαν από Γάλλους κι Άγγλους οριενταλιστές αποικιοκράτες.

Και μάλιστα οι δυτικοί τους χρησιμοποιούν χωρίς οι ισλαμιστές να το κατανοούν. Και δεν το κατανοούν γιατί δεν ξέρουν τι ήταν το ιστορικό Ισλάμ.

Να τι είναι Ισλάμ (ενδεικτικά):

– τα συμπόσια της Βαγδάτης του Χαρούν αλ Ρασίντ,

– ο Ιμπν Χάζεμ που είπε ότι δεν υπήρξαν αλλά θα μπορούσαν να υπάρχουν και γυναίκες προφήτες,

– ο Μοχιεντίν Ιμπν Άραμπι που αναφέρει ότι στην Μέκκα μίλησε με ψυχές όντων που υπήρχαν στην Γη πριν τον Αδάμ,

– ο χορός των Μεβλεβήδων (σαμάα), η τέχνη των τζαμιών,

– οι απεικονίσεις του Μωάμεθ (με κενό-λευκό το πρόσωπο ή με καλυμμένο το πρόσωπο από μαύρο μαντήλι),

– τα χαρέμια των Οθωμανών, των Σαφεβιδών του Ιράν, των Μεγάλων Μογγόλων της Ινδίας,

– οι βασίλισσες των ισλαμικών βασιλείων όπως στην Υεμένη και στην Νιγηρία,

– τα αστεροσκοπεία των Τιμουριδών στα σημερινά Ιράν και Ουζμπεκιστάν,

– η ισλαμική αστρονομία και αστρολογία, η αλχημεία κι οι επιστήμες,

– η ποίηση του Φερντοουσί, του Νεζαμί, του Γαζάλι,

– η Ιστορία του Ταμπαρί, η οποία από μόνη της αποδεικνύει ότι ο Όμαρ ιμπν αλ Χατάμπ ήταν ένα σατανικό κάθαρμα ,

– η Ιστορία του Μπαμπούρ,

– οι χορεύτριες των Σαφεβιδών και των Κατζάρ,

– οι γυμνόστηθες Νούβιες μουσουλμάνες του 1840: όταν το ψευτο-τζαμί Αλ Άζχαρ (που είχε καταληφθεί μετά το 1802 από όργανα Γάλλων αποικιοκρατών) δεν είχε ακόμη στείλει τους ψευτο-ιμάμηδές του στα νότια άκρα της Αίγυπτου όπου έφτασε ο Ντέιβιντ Ρόμπερτς το 1839-1840 και τις απεικόνισε (Σημειωτέον ότι το τζαμί Αλ Άζχαρ ήταν εξαιρετικό ως ισλαμικό, μέχρις ότου έφθασε ο Ναπολέων στην Αίγυπτο. Μετά έγινε αποικιοκρατικό διά χειραγωγήσεων και συνεπώς σατανικό).

 


Μουσουλμάνες Νούβιες στο Κόρτι της Νότιας (Άνω Αιγύπτου) το 1839 όταν δεν είχε ακόμη διαδοθεί εκεί η σατανική αντι-ισλαμική ιδεολογία του ισλαμισμού την οποία συνέθεσαν μουσουλμάνοι κατάλληλα χειραγωγημένοι από τους Γάλλους και τους Άγγλους αποικιοκράτες κι οριενταλιστές.



Και φυσικά Ισλάμ ήταν και μερικές υπερβολές:

– τα μεθύσια του Σάχη Ισμαήλ,

– η κραιπάλη των τελευταίων Αβασιδών,

– η τρέλα του Φατεμίδη αλ Χάκεμ που ήθελε να κλείσει τις γυναίκες σπίτια τους, κοκ!!!

Κάθε πολιτισμός έχει και τις παραξενιές του! Άνθρωποι είμαστε. Δεν είμαστε τέλειοι.

Να τι είναι ανθρώπινο: να κάνεις λάθη κι αμαρτίες και να μετανοείς.

Και να τι είναι σατανικό:

1- να διαφθείρεις τον άλλον εξεπίτηδες ώστε να κάνει αμαρτίες από αδυναμία (αυτό γίνεται στις δυτικές κοινωνίες), ή

2- να σκοτώνεις τον άλλον όταν κάνει αμαρτία (αυτό γίνεται στην ουαχαμπική χολέρα της Σαουδικής Αραβίας)

Και αμφότερες οι καταστάσεις είναι εξεπίτηδες υποκινημένες από τους ψευτομασώνους και τους σιωνιστές της Δύσης με σκοπό να προξενήσουν μια παγκόσμια σύγκρουση που να την αποδώσουν στις ‘θρησκείες’ έτσι ώστε να τις καταργήσουν.

Και βέβαια δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε Χριστιανωσύνη και Ισλάμ σχετικά με το αλκοόλ. Και στις δύο θρησκείες επιτρέπεται και καταναλωνόταν. Εκείνο που απαγορεύεται και στις δύο θρησκείες ως αμάρτημα είναι η μέθη. Όσοι ισλαμιστές και όσοι δυτικοί λένε ότι διαφέρουν Χριστιανωσύνη και Ισλάμ σχετικά με το αλκοόλ παίζουν – είτε το ξέρουν είτε όχι – το παιχνίδι των σατανικών κέντρων παγκοσμιοποίησης.

 


Πως ήταν ντυμένες οι μουσουλμάνες πριν από 200 χρόνια…

Ε. Το Αυθεντικό, το Σατανικό κι η Στημένη Σύγκρουση των Πολιτισμών

Και για να επιστρέψω στο θέμα του καλύπτρου (πέπλου / χετζάμπ) ακόμη, σε πάρα πολλές μουσουλμανικές χώρες και σήμερα ακόμη, αν πας στα χωριά, θα δεις ότι οι γυναίκες, οι αγρότισσες, ας πούμε οι φελάχες και οι Νούβιες στην Αίγυπτο, αλλά βρίσκεις έτσι μουσουλμάνες παντού, στην Σομαλία, στο Ιράν, στο Σουδάν και στο Πακιστάν, έχουν μεν ένα κάλυμμα στο κεφάλι, αλλά αυτό πέφτει συχνά στους ώμους, αφήνει έτσι ακάλυπτο μεγάλο τμήμα του κεφαλιού, κι οι γυναίκες δεν νοιάζονται να το ξαναβάλουν γρήγορα στην σωστή θέση – που και πάλι δεν καλύπτει όλα τα μαλλιά. Αυτό είναι ανθρώπινο και ισλαμικό.

Αλλά σατανικό είναι το φιξαρισμένο χετζάμπ της ελεεινής Εμινέ Ερντογάν: αυτό το αίσχος δείχνει ότι η άξεστη κι αμόρφωτη εκείνη πουτάνα (και εννοώ πουτάνα στην ψυχή – κάτι που είναι πολύ χειρότερο από το να είναι μια γυναίκα πουτάνα στο σώμα) δεν νοιάζεται για όλα τα παραπάνω (και για άλλα πολύ περισσότερα που είναι το πραγματικό ιστορικό Ισλάμ) και μέσα στην οικτρή και άθλια αμορφωσιά της θέλει να περιορίσει το Ισλάμ στην τήρηση αυτού του ψευτοκανόνα που ωστόσο δεν τηρήθηκε από τις πραγματικές ιστορικές μουσουλμάνες.

Αυτή η ιδέα, η επίμονη προσκόλληση σε 5-10 πράγματα μόνον (reductionism) και η άγνοια του πραγματικού Ισλάμ είναι μια αποικιοκρατική επινόηση του 19ου αιώνα που βασίζεται πάνω σε ψευτο-θεολογίες αιρετικών μουσουλμάνων οι οποίοι όλοι τους είχαν καταδικαστεί σε φυλακή για τον βαρβαρισμό τους στην εποχή τους; Ιμπν Χάνμπαλ, Ιμπν Ταϊμίγια και Αμπντελ Ουαχάμπ. Αυτή η νεώτερη στάση των ιμάμηδων και των μουφτήδων είναι ανιστόρητη, δεν αποτελεί ιστορική συνέχεια, και είναι υποβολιμιαία από τους αποικιοκράτες. Συνεπώς σατανική. Οι αποικιοκράτες ξέρουν ότι, μόνον αν οι μουσουλμάνοι αποβλακωθούν τόσο ώστε να προσέχουν μόνον 5-10 σημεία και να αγνοούν όλο το πραγματικό Ισλάμ, θα μπορέσουν να τους καταστρέψουν.

Εγώ, ως Χριστιανός, δεν θέλω να καταστραφεί το Ισλάμ. Θέλω να γυρίσει στο πραγματικό ιστορικό του πλαίσιο.

Κι αυτό πρέπει κι ο κάθε πραγματικός Μουσουλμάνος να σκέφτεται για τους σημερινούς ξεστρατημένους Χριστιανούς. Δεν είναι σωστό ένας Μουσουλμάνος να θέλει να γίνουν οι σημερινοί άπιστοι και ψεύτικοι Χριστιανοί Μουσουλμάνοι. Ένας σωστός Μουσουλμάνος πρέπει να εύχεται να ξαναγυρίσουν οι ξεστρατημένοι Χριστιανοί στην Χριστιανωσύνη. Ο σεΐχης Νασραλλάχ της Χεζμπολλάχ είναι πολύ σωστός εν προκειμένω.

Να πως θέλησαν να προετοιμάσουν την άθρησκη, παγκόσμια κοινότητα που θα παραδώσουν ψευτο-μασώνοι και σιωνιστές στον Αντίχριστο:

– Διέφθειραν τους Χριστιανούς προς την μια κατεύθυνση.
– Και διέφθειραν τους Μουσουλμάνους προς την άλλη.

Κανένας από τους δυο δεν εκπροσωπεί πλέον την θρησκεία του.

Και θα αλληλοσκοτωθούν πολεμώντας ο ένας τον άλλο και όντας αμφότεροι άπιστοι.

Οι Χριστιανοί – νομίζοντας ότι μπορεί ένας Χριστιανός να ανέχεται το σατανικό βδέλυγμα της δημοκρατίας, της πολιτικής, του μοντερνισμού, του υλισμού, του καταναλωτισμού, του δαρβινισμού / εξελικτισμού, της συμμετοχής των γυναικών στα κοινά, κοκ.

Και οι Μουσουλμάνοι – πιστεύοντας ότι το Ισλάμ είναι μόνον 5-10 πράγματα που μάλιστα είναι και ανιστόρητα.

Και να τι είναι οξύμωρο:

Να είσαι ένας ψευτο-χριστιανός που να πιστεύει στα σημερινά απόβλητα της δημοκρατίας, της πολιτικής, του μοντερνισμού, του υλισμού, του καταναλωτισμού, του δαρβινισμού / εξελικτισμού, της συμμετοχής των γυναικών στα κοινά, κοκ και να ζεις με τον φόβο ότι ισλαμιστές τζιχαντιστές θα … εξισλαμίσουν την Ευρώπη ή την Ελλάδα!

Μα ούτε η Ευρώπη, ούτε η Ελλάδα είναι πλέον χριστιανικές χώρες ή κράτη in the first place.

Τι είναι σήμερα η Ευρώπη κι η Ελλάδα;

 Οι αντίχριστες χώρες των αμβλώσεων, των γάμων των κιναίδων, και της συμμετοχής των γυναικών στα κοινά.

Που συνέβαιναν όλα αυτά; Σε χριστιανικά βασίλεια; Στην Ορθόδοξη Ρωμανία; Στην Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία του Γερμανικού Έθνους; Στην τσαρική Ρωσσία;

Πουθενά!

Ε, άστο να πάει στο διάολο λοιπόν.

Σατανάς είναι οι αμβλώσεις, οι γάμοι των κιναίδων, η συμμετοχή των γυναικών στα κοινά κι οι σατανοταινίες τύπου Τζόκερ.

Σατανάς είναι κι οι ψευτο-μουσουλμάνοι τζιχαντιστές.

Όσο η Ευρώπη κι η Ελλάδα δεν επιστρέφουν στην Χριστιανωσύνη είναι άχρηστες και πρέπει να σβύσουν. Και θα σβύσουν όπως έσβυσαν κι οι ψευτοθεοί της Αρχαίας Ρώμης και της Αρχαίας Ελλάδας.

Και για να επιστρέψω στο θέμα της μαντήλας, να σου εξηγήσω γιατί το σημερινό χετζάμπ των μουσουλμάνων γυναικών είναι ‘σατανικό’ (πάνω στην βάση όσων προανέφερα), και να ολοκληρώσω, θα προσθέσω τα εξής:

Ενώ θα υπήρχε ανάγκη για τους σημερινούς Χριστιανούς να υπάρξει ένα κίνημα επιστροφής στην Πίστη του Ιησού και την ιστορική Χριστιανωσύνη, αν θα εδημιουργείτο ένα χριστιανικό κόμμα ή μια ορθόδοξη οργάνωση που θα έλεγε – έτσι όπως στο Ισλάμ σήμερα λένε οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι και οι Ουαχαμπιστές – ότι οι Χριστιανές πρεπει να φοράνε μαντήλι – που να μην αφήνει να φαίνεται ούτε μία τρίχα -, αυτό το κόμμα θα ήταν σατανικό, κι όσες χριστιανές το δέχονταν, θα φορούσαν ένα σατανικό μαντήλι. Τίποτα το περιοριστικό (reductionist) δεν μπορεί να είναι αυθεντικά θρησκευτικό: οι θρησκείες δεν είναι 3-5 πράγματα και μερικοί αυστηροί κανόνες. Αυτά είναι νεώτερες δυτικές ιδεολογικοποιήσεις θρησκειών. Συνεπώς σατανικά ψέμματα.

Ενώ το μαντήλι της γιαγιάς μου, τα κάλυπτρα των μουσουλμάνων γυναικών στις παραπάνω φωτογραφίες, κι οι παραδοσιακές μαντήλες που φοράνε οι χωριάτισσες δεν είναι σατανικά. Γιατί δεν είναι σχολαστικισμός.

Ως υστερόγραφο σου εμφανίζω δυο διαφορετικούς τύπους γυναικών και μαντηλών.

Και οι δυο γυναίκες θεωρούνται επίσημα ως μουσουλμάνες. Αλλά μόνον η μία ήταν πραγματικά. Η άλλη είναι ένα όργανο των δυτικών αποικιοκρατών διπλωματών και συνωμοτών.

Η μία φορούσε μια μαντήλα με παραδοσιακό, ανθρώπινο και μουσουλμανικό τρόπο. Και γι’αυτό και την σκότωσαν οι Άγγλοι κι οι Αμερικανοί: ήταν η Μπεναζίρ Μπούτο που τους χαλούσε το στημένο ισλαμιστικό παιχνίδι που είναι ο ένας από τους δύο στυλοβάτες της ψευτο-‘σύγκρουσης των πολιτισμών’.









Η άλλη φοράει ένα σατανικό χετζάμπ που από μόνο του δείχνει ότι γι’ αυτήν το ιστορικό Ισλάμ είναι ολότελα άγνωστο κι αδιάφορο κι ότι η ίδια νομίζει ότι ισλάμ είναι οι πέντε μπούρδες που αυτή η αμόρφωτη μπορεί να έχει στο κεφάλι της.

Αυτή είναι η Εμινέ Ερντογάν που ζει ακόμη, επειδή παίζει το παιχνίδι των Αγγλογάλλων και των Αμερικανών αποικιοκρατών κι οριενταλιστών οι οποίοι έχουν χειραγωγήσει τους σημερινούς ψευτομουσουλμάνους των αποικιών τους κάνοντάς τους να νομίζουν ότι θρησκεία είναι 5-6 πράγματα και μερικοί αυστηροί κανόνες.



Αντίθετα, στην Τουρκία, κατά τις δεκαετίες 1960-2000, η θεωρία του Millî Görüş (https://en.wikipedia.org/wiki/Millî_Görüş) του Νετσμετίν Ερμπακάν, πρώην αρχηγού του Ερντογάν, δεν υποχρέωνε τις γυναίκες να φοράνε μαντήλα. Τότε, η μαντήλα που την φορούσαν λίγες γυναίκες άφηνε συχνά μαλλιά ακάλυπτα και δεν ήταν το αυστηρά φιξαρισμένο έκτρωμα της Εμινέ Ερντογάν.

Εκείνη η μαντήλα δεν είχε τίποτα το κακό αλλά ενοχλούσε τους Δυτικούς που κατηγορούσαν τον Ερμπακάν στους στρατιωτικούς ως ισλαμιστή επειδή επεδίωκαν να μετατρέψουν την Τουρκία σε Ισλαμική Δημοκρατία των κρετίνων υπό τον Φετουλάχ Γκιουλέν που θα γυρνούσε στην Τουρκία όπως ο Χομεϊνί στο Ιράν το 1979. Ευτυχώς αυτά αποφεύχθηκαν.

 


Τσεέλ Σοτούν (Chehel Sotun) Ανάκτορο Εσφαχάν: έτσι ήταν ντυμένες οι μουσουλμάνες πριν την διάδοση του πολιτικού ισλάμ που επινόησαν οι Αγγλογάλλοι για να προξενήσουν την κατρακύλα (με όργανα τους ψυχολογικά εύκολα χειραγωγήσιμους αμόρφωτους ψευτο-σεΐχηδες) που θα οδηγούσε στην ψευτο-‘σύγκρουση των πολιτισμών’.






 



No comments:

Post a Comment