Monday, October 18, 2021

Αναγέννηση, Κλασικισμός, Διαφωτισμός & Ρομαντισμός: οι βάσεις της σημερινής Ψευτο-ιστορίας κι ο Έλληνας Ιστορικός κι Ανατολιστής καθ. Μουχάμαντ Σαμσαντίν Μεγαλομμάτης

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΕΝΕΡΓΟ ΜΠΛΟΓΚ “ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ” 

Το κείμενο του κ. Νίκου Μπαϋρακτάρη είχε αρχικά δημοσιευθεί την 20η Αυγούστου 2018. 

Σε συζήτηση άλλους αναγνώστες σε μπλογκς και σελίδες ανάρτησης βίντεο, ο κ. Μπαϋρακτάρης αναφέρεται εκτεταμένα σε εμένα προσωπικά, στην οικογένειά μου, στις σπουδές μου και σε τοποθετήσεις μου σχετικά με θέματα για τα οποία έχω επανειλημμένα ομιλήσει σε διαλέξεις μου σε διάφορες πρωτεύουσες και συζητήσει μαζί του. Επίσης παραπέμπει σε πολλά άρθρα μου καθώς και σε δικές του πρότερες αναρτήσεις σχετικά με εμένα και τις δημοσιεύσεις μου.

---------------------- 

Αναγέννηση, Κλασικισμός, Διαφωτισμός & Ρομαντισμός: οι βάσεις της σημερινής Ψευτο-ιστορίας κι ο Έλληνας Ιστορικός κι Ανατολιστής καθ. Μουχάμαντ Σαμσαντίν Μεγαλομμάτης


https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/08/20/αναγέννηση-κλασικισμός-διαφωτισμός-am/  

============================     

Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient

Ρωμιοσύνη, Ρωμανία, Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία

Ό,τι ακολουθεί είναι συζητήσεις σχετικά με την γνωριμία μου με τον Έλληνα ιστορικό κι οριενταλιστή καθ. Μουχάμαντ Σαμσαντίν Μεγαλομμάτη και σχετικά με την εκ μέρους του συστηματική κριτική κι απόρριψη του διεθνώς επιβεβλημένου δόγματος δυτικο-κεντρικής ψευτοϊστορίας.

Ο διάλογος ο οποίος ακολουθεί έγινε στο μπλογκ του καθ. Δημήτρη Κιτσίκη:

Endiamese Perioche March 18, 2018 at 7:45 AM

Ὑπενθυμίζω τὸν τίτλο τῆς μακροσκελοῦς συνεντεύξεώς μου στὸ περιοδικὸ “Τότε”, τεῦχος 39, χειμῶνος 1992, “Οἱ καλύτεροι Ἕλληνες εἶναι οἱ Τοῦρκοι!”, ποὺ εἶχε ἀναπαραχθῆ εὐρέως καὶ στὸν τουρκικὸ τύπο, καὶ ποὺ εἶχε δυσαρεστήσει ὄχι μόνον τοὺς Γραικύλους ἀλλὰ καὶ τοὺς Τουρκύλους.

Ὑπενθυμίζω ἐπίσης ὅτι ἡ κατεύθυνσι τῆς σκέψεώς μου τὰ τελευταῖα 70 χρόνια ὑπῆρξε σταθερὴ καὶ ἀμετάβλητη, βασισμένη στὴν ἑλληνικὴ διαλεκτική, συνεπῶς δυσκολονόητη γιὰ τοὺς περισσοτέρους Ἕλληνες ποὺ ἔχουν χάσει ἐπαφὴ μὲ τὴν ἑλληνικὴ διαλεκτική, γι αὐτὸ καὶ τὴν θεωροῦν ἀντιφατική.

Καὶ ἡ Ὀρθοδοξία, βασισμένη στὴν ἑλληνικὴ διαλεκτικὴ δηλώνει μὲ τρόπο ποὺ γιὰ τὴν φραγκικὴ σκέψι εἶναι ἄκρως ἀντιφατική (“τὸ ἀκριβῶς ἀντίθετο” κλπ) ὅταν γράφῃ : “Μελίζεται καὶ διαμερίζεται ὁ Ἀμνὸς τοῦ Θεοῦ, ὁ μελιζόμενος καὶ μὴ διαιρούμενος, ὁ πάντοτε ἐσθιόμενος καὶ μηδέποτε δαπανώμενος”.Δημήτρης Κιτσίκης 

Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient March 18, 2018 at 11:53 AM

Υπάρχει δυνατότητα να βρούμε αυτό το τεύχος πουθενά στο Ιντερνέτ, κύριε καθηγητά;
Αν σκαναριστούν οι σελίδες, μπορεί να αναρτηθεί όλο το άρθρο σελίδα προς σελίδα ως 
jpeg.

Αυτό ακριβώς το σημείο ήταν που, όταν μιλούσα πιο παλιά με τον κ. Μεγαλομμάτη, είχα ακούσει αρχικά για σας. Εκείνος μου είχε εξηγήσει ότι πολλοί απόγονοι των Εικονομάχων και των Παυλικιανών είχαν προτιμήσει να δεχθούν τους Σελτζούκους για να αποφύγουν την βαρύτατη κωνσταντινουπολίτικη φορολογία, στη συνέχεια αποδεχθεί το Ισλάμ, κι αργότερα προσχωρήσει στο έντονα νεοπλατωνικό τάγμα των Μεβλεβήδων που ίδρυσε ο Τζελαλεντίν Ρουμί Μεβλανά.

Κι αυτή η διαλεκτική, την οποία αναφέρετε, πέρασε εξ ολοκλήρου στο ανατολιακό ισλάμ πάντοτε έκτοτε ξεχωρίζοντάς το είτε από το αριστοτελικό του Ιμπν Ρουσντ, είτε από το αραμαϊκό (που είναι το πνεύμα της Σχολής της Αντιόχειας), είτε φυσικά από τον σκοταδισμό των Ιμπν Χάνμπαλ & Ιμπν Ταϊμίγια.

Ο κ. Μεγαλομμάτης μου είπε έπειτα ότι οι δεσμοί αίματος είναι απόλυτοι, επειδή και όλα τα αφιγμένα τουρκικής καταγωγής φύλα ήταν ολιγάριθμα, και όταν π.χ. το 1400 ή το 1600 κάποιος Ρωμιός γινόταν μουσουλμάνος στην Οθωμανική Αυτοκρατορία (‘τούρκευε’) και παντρευόταν, δεν παντρευόταν μια καθαυτό ‘Τουρκάλα’ αλλά την απόγονο κάποιων άλλων Ρωμιών που είχαν αλλαξοπιστήσει πριν από 100 ή 200 χρόνια.

Μάλιστα ο κ. Μεγαλομμάτης είχε τέτοιες καταστάσεις στην ίδια την οικογένειά του, επειδή ο παππούς του (γεννημένος στην Καισάρεια και παντρεμένος στην Κασταμονή) λεγόταν Κοσμάς Γκιοζού-μπουγιούκ-ογλού αλλά ο δεύτερος αδερφός του λεγόταν Μουράτ Γκιοζού-μπουγιούκ-ογλού κι ήταν αξιωματικός του οθωμανικού στρατού κι είχε μάλιστα πολεμήσει τους Άγγλους στη Βασόρα του Ιράκ και σ’ άλλες τοποθεσίες.

Όταν όμως αργότερα η οικογένεια εγκαταστάθηκε στην Πόλη κι αργότερα, στις αρχές του 1930, η οικογένεια αποφάσισε να μετακομίσει στην Αθήνα για ν’ ανοίξει χρηματιστηριακή εταιρεία ο παππούς του κ. Μεγαλομμάτη, εύκολα ο Μουράτ έγινε χριστιανός κι ονομάστηκε Ευδόκιμος! Μέσα σε οικογένειες γνώριζαν πολύ καλά ότι ο τάδε μουσουλμάνος είχε γεννηθεί χριστιανός, κι οι αλλαγές ήταν εύκολες.

Επιπλέον σε πολλά χωριά, όταν δεν υπήρχε και μεγάλη οικονομική ευχέρεια, το ίδιο κτήριο γινόταν τζαμί την Παρασκευή και την Κυριακή χρησίμευε ως εκκλησία.

Όταν είπα στον κ. Μεγαλομμάτη ότι πρώτη φορά άκουγα κάτι τέτοιο, αν κι ο ίδιος είμαι Μικρασιάτης, μου είπε ότι αυτά τα είχαν ήδη πει κι άλλοι και τότε ανέφερε κι εσάς και την Ελένη Καρατζά Σακκά που έγραψε ολόκληρο βιβλίο για τους τελευταίους Ρωμιούς της περιφέρειας Γκέλβερι/Καρβάλης της Καππαδοκίας (εκδ. Γνώση 1985) για το οποίο είχε ο ίδιος ο κ. Μεγαλομμάτης δημοσιεύσει μια βιβλιοκρισία στο Διαβάζω.
https://profmegalommatistextsingreek.wordpress.com/2017/09/09/μουχάμαντ-σαμσαντίν-μεγαλομμάτης-ο-ε-2/

================================

Ο διάλογος ο οποίος ακολουθεί έγινε στο εξής βίντεο:

Κωνσταντινούπολη, η Σεληνιακή Πολιτεία (2ο τμήμα) – καθ. Μουχάμαντ Σαμσαντίν Μεγαλομμάτη

www.youtube.com/   watch?v=8kK4zgsOh_Q

(Το βίντεο, αλλά  όχι τον διάλογο, μπορείτε να βρείτε εδώ: https://vk.com/video429864789_456239042 και https://ok.ru/video/332728633944)

Manuel Comnenus

Δεν είναι παραπάνω απο τρεις μήνες που παρακολουθώ τον κ.Κιτσίκη και με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι απόψεις του και συμφωνώ σε πολλά.Από τα βίντεο του εδώ οδηγήθηκα στο κανάλι σου και έψαξα να πάρω μια ιδέα ποιος είναι ο κ.Μεγαλομμάτης και διάβασα μια σύνοψη του βιογραφικού του στο academia.edu.

Διακρίνω μια αγάπη για την Ανατολή και ένα μίσος για την συνέχεια του ελληνορωμαϊκού αρχαίου κόσμου δηλαδή την Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία,την Ρωμανία.

Αλήθεια ποια Ανατολή? εάν η Ανατολή είναι το φως και η Δύση το σκοτάδι, η οποία είναι, για ποια Ανατολή μιλάμε? μήπως για εκείνη την οποία ο Αλέξανδρος εστάλει από τον Αριστοτέλη να εκπολιτίσει και να σώσει τον κόσμο από το σκοτάδι του δεσποτισμού, της υποτέλειας, της μαγείας και της δεισιδαιμονίας των ιερατείων?

η φυσική συνέχεια της Ανατολής δεν είναι ο ισλαμικός πολιτισμός? το φιλοσοφικό υπόστρωμα του Ισλάμ πάνω στην υβριδικό κόσμο της ελληνιστικής επικράτειας, των ήδη υπάρχοντων μονοθεϊστικών θρησκειών και του Ζωροαστρισμού δε βασίστηκε? γιατί λοιπόν μίσος για ένα απο τα δύο παιδιά του ελληνισμού?

εάν θέλουμε να αναστήσουμε το αυτοκρατορικό μεγαλείο γιατί μόνο αυτό θα δώσει οντότητα στην ταυτότητα του Ρωμιού που σε αυτήν την φάση κοιμάται πρέπει να σώσουμε κατ’ εμέ ότι ήδη υπάρχει, δηλαδή το ψευτορωμαϊκο και να το ξαναχτίσουμε όπως του αρμόζει και να συμπαρασύρουμε τους υπόλοιπους Ρωμιούς στην Τουρκία αναβιώνοντας την Βασιλεία των Ρωμαίων. Δαναός ή Έλλην σε συνδυασμό με την Ορθοδοξία ως οδηγό, είναι ευλογία.

Φιλικά συγγνώμη αν σε κούρασα

Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient

Φίλε μου, νομίζω ότι κάνεις κάποιο μικρό μπέρδεμα. Το βίντεο εδώ είναι φτειαγμένο με βάση ένα παλιό άρθρο του κ. Μεγαλομμάτη όπως άλλωστε το λέει κι ο τίτλος – όχι του κ. Κιτσίκη, όπως λες.

Δεν ξέρω αν το όνομα του καναλιού σου είναι το πραγματικό όνομά σου ή απλά αναφέρεται στον αυτοκράτορα της Ρωμανίας! Πάλι καλά που δεν είναι … Μανουήλ Παλαιολόγος γιατί αναφορικά με κείμενό του έγινε ο μεγάλος τσακωμός μεταξύ καθολικών και μουσουλμάνων το 2006 από το τι είχε πει ο Βενέδικτος ΙΣΤ’ σε δημόσια ομιλία του.

Πως γνώρισα τον κορυφαίο Έλληνα Ιστορικό κι Ανατολιστή, καθ. Μουχάμαντ Σαμσαντίν Μεγαλομμάτη

Το λέω αυτό επειδή ο κ. Μεγαλομμάτης, αν και μουσουλμάνος τότε, είχε υπεραμυνθεί του Πάπα Βενεδίκτου ΙΣΤ’ σε πολλά πόρταλς. Κάπου 5-6 άρθρα είχε γράψει για την ιστορία εκείνη και για το ταξίδι του Πάπα στην Πόλη. Αυτά, τα βρίσκεις στην κατηγορία Republications στο σάϊτ – αρχείο του κ. Μεγαλομμάτη που ήδη ξέρεις: https://independent.academia.edu/ShamsaddinMegalommatis/ Αυτή η κατηγορία δεν φαίνεται αμέσως, οπότε πρέπει πρώτα να κάνεις κλικ στο More και να δεις το drop down menu.

Πρέπει να σου πω ότι εγώ γνώρισα και τους δυο επιστήμονες αλλά ανάποδα, δηλ. πρώτα τον κ. Μεγαλομμάτη (που στα 61 του είναι συνομίληκός μου) κι από κείνον άκουσα για τον κ. Κιτσίκη. Ο κ. Μεγαλομμάτης έχει συγγράψει από το 1985 σωρεία άρθρων σε εφημερίδες και περιοδικά, λημμάτων σε εγκυκλοπαίδειες, κι επιστημονικών άρθρων, 12 βιβλία, και χιλιάδες άρθρα online σε διεθνή πόρταλς.

Ο κ. Μεγαλομμάτης έτυχε να είναι από τα τέλη του 1986 πολύ καλός φίλος του Έλληνα πρώην εργοδότη και νυν συνεταίρου μου στις εταιρείες που διευθύνω στην Ανατολική Αφρική και του (επίσης φίλου και συνεταίρου μας) Κωνσταντινουπολίτη φίλου του πρώην εργοδότη μας. Οπότε, από τα τέλη του 2010,  όταν βρεθήκαμε με την γυναίκα μου στην Ερυθραία αρχικά και μετά, από το 2012, στην Κένυα στις επιχειρήσεις του φίλου του κ. Μεγαλομμάτη, ακούσαμε γι’ αυτόν.

Δυστυχώς για μένα, όσο ζούσα στην Ελλάδα, δεν είχα ακούσει γι’ αυτούς, ούτε διαβάσει καμμιά από τις δημοσιεύσεις των κκ. Κιτσίκη και Μεγαλομμάτη. Προς τα τέλη του 2011 συνάντησα σε επαγγελματικό ταξίδι στο Κάϊρο με τον τότε εργοδότη μου τον κ. Μεγαλομμάτη ο οποίος με πολύ μικρό διάλειμμα ήταν συνεχώς εκτός Ελλάδας από το 1978, και πολλές φορές τύχαινε να είναι περαστικός στις δεκαετίες του 80 και του 90 (προσχώρησε στο Ισλάμ το 1992 αλλάζοντας το όνομά του από Κοσμάς σε Μουχάμαντ Σαμσαντίν και στην περίοδο 1994-1997 ήταν καθηγητής σε πανεπιστήμια στην Τουρκία και την Βόρεια Κύπρο και για κάποιο χρονικό διάστημα σύμβουλος του Νετσμετίν Ερμπακάν – γνώριζε μάλιστα τον Ερντογάν όταν εκείνος ήταν δήμαρχος στην Πόλη κι ήταν το 1996 τον Οκτώβρη ο πρώτος προσκεκλημένος του προγράμματος ανοικτών ομιλιών επιφανών προσωπικοτήτων που οργάνωνε ο δήμος της Σταμπούλ).

Μετά το 2001 ούτε ξαναπέρασε από την Ελλάδα, ούτε δημοσίευσε τίποτα σε κάποιο ελληνικό σάϊτ ή έντυπο. Στη συνέχεια, ξανασυνάντησα πολλές φορές τον κ. Μεγαλομμάτη και στην Κένυα, όπου έχει πολλούς Σομαλούς, Ορόμο και Μπαντού φίλους, και στη Σομαλία όπου μας φιλοξένησε δυο φορές όταν ήταν ο ίδιος καθηγητής εκεί κι είχε φέρει τον τότε εργοδότη μου σε επαφές επιχειρηματικού χαρακτήρα.

Ο κ. Μεγαλομμάτης ήταν ο μόνος δυτικός ο οποίος περπατούσε μόνος του στους δρόμους του Μογκαντίσου όταν άλλους ελάχιστους δυτικούς που ήταν καμμιά φορά προσκεκλημένοι από κάποια άλλα σομαλικά πανεπιστήμια τους υποδέχονταν με βόμβες και σφαίρες.

Επίσης συνάντησα άλλες φορές τον κ. Μεγαλομμάτη στο Κάϊρο, στη Μόσχα, στην Αστάνα και στο Πεκίνο, και μόλις τον Γενάρη ήμουν σ’ ένα μικρό γκρουπ Κινέζων, Καζάκων καθώς και Γερμανών και Ρώσσων του Καζακστάν, που μαζί με τον πρώην εργοδότη μου και τον Κωνσταντινουπολίτη φίλο του μα ξενάγησε ο κ. Μεγαλομμάτης στο Τουρφάν και στο Κότσο, στα ανατολικά άκρα της Τάκλα Μακάν, στο Ανατολικό Τουρκεστάν (Σιν Κιάν – βορειοδυτική Κίνα).

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και σεις εκ μέρους με τον κ. Μεγαλομμάτη στο megalommatis@inbox.ru αλλά από τώρα σας λέω ότι θα πρέπει να περιμένετε να σας απαντήσει στα τέλη του μήνα επειδή από τις αρχές Μαρτίου βρίσκεται σε χωριά της επαρχίας Σεννάρ του Σουδάν κοντά στα σύνορα της Αβησσυνίας όπου ούτε ηλεκτροδότηση υπάρχει ούτε τηλεπικοινωνίες κάθε είδους. Εκεί ανάμεσα στους Μπέρτα φίλους του που είναι ένα νειλοσαχαρικό φύλο χωρισμένο από τη μια και την άλλη μεριά των συνόρων και στην επαρχία Μπενισανγκούλ της Αβησσυνίας (όπου εγείρεται τώρα το ‘φράγμα της αναγέννησης’ στον ρου του Κυανού Νείλου) υπάρχει αποσχιστικό απελευθερωτικό κίνημα που μάχεται για την ανεξαρτησία εκείνου του έθνους (όπως και σε άλλες περιοχές υπάρχουν άλλα εθνο-απελευθερωτικά μέτωπα) κι οι ηγέτες του έχουν τον κ. Μεγαλομμάτη ως αδελφό και σύμβουλο. Ελπίζω να προλάβω να σας γράψω περισσότερα.

Καλησπέρα από Ναϊρόμπι – Κένυα

Νίκος Μπαϋρακτάρης

Manuel Comnenus

Είμαι 33 χρόνων ηλεκτρολόγος αυτοματισμών και η Ιστορία είναι το χόμπι μου γενικά δεν νομίζω οτι θα ωφελούσε σε κάτι να ενοχλήσω τον κ. Μεγαλομμάτη με οποιοσδήποτε ταπεινές απορίες μου και τα λέω αυτά χωρίς ειρωνείες. Το μόνο που έχω απορία ως Χριστιανός Ορθόδοξος είναι γιατί κάποιος να μεταστραφεί στο Ισλάμ όσο γοητευτικός και αν είναι ο μυστικισμός του, όσο υπάρχουν τα λόγια και οι πράξεις του Ιησού Χριστού και ο μοναχισμός αλλά και πάλι αυτές είναι προσωπικές επιλογές και δεν μου πέφτει λόγος και κανενός επίσης. Δεν ασχολούμαι με τα κανάλια του Youtube, δεν αυτοπροβάλλομαι μέσω εκείνου, απλά δεν έχω την όρεξη να το κάνω απλά μπαίνω και βλέπω βίντεο ενδιαφέροντα όποτε έχω χρόνο. Καλησπέρα στην Κένυα από την Νίκαια Αττικής.

Ελευθέριος Παπαϊωάννου.

Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient

Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω, Λευτέρη! Έχεις την ηλικία της γυναίκας μου! Νίκαια? Αυτό με κάνει να υποθέσω ότι είσαι μικρασιατικής καταγωγής, όπως και γω! Θα επανέλθω, όμως με συγχωρείς, παράλειψα να προσθέσω το δικό μου email στο οποίο μπορείς να μου γράψεις οπότε θέλεις αν προτιμάς να μην συζητάμε από εδώ: raktn@inbox.ru

Να προσθέσω για μας ότι έχουμε Ρώσσους από το Καζακστάν και Καζάκους συνεταίρους στις δυο από τις τρεις εταιρείες μας, και Κινέζους συμβούλους στην μία απ’ αυτές. Εδώ μάθαμε καλά σομαλικά, μέτρια σουαχίλι, καλά ρωσσικά (και τα βελτιώνουμε), μαθαίνουμε (μαζί με τα μεγάλα παιδιά μας που πάνε στο γερμανικό σχολείο) γερμανικά, κι από τον Σεπτέμβρη κάνουμε εντατικά κινεζικά.

Έχουμε μετακομίσει από το 2016 ό,τι είχαμε στην Ελλάδα στην Αστάνα του Καζακστάν (όπου έχει μεγάλη πετρελαϊκή ο πρώην εργοδότης μας εδώ), έχουμε κενυακή, τανζανική και καζακική υπηκοότητα.

Είμαι από τους ελάχιστους άντρες στον κόσμο που παρευρέθηκαν στα βαφτίσια της …. γυναίκας τους που είναι κόρη του καλύτερού μου φίλου και πρώτου προϊστάμενου στα βαπόρια όπου εργάστηκα για 33 χρόνια πριν πάρω σύνταξη και μετά παντρευτώ (2009) κι ένα χρόνο αργότερα φύγω με τη Μαρία και τον πρώτο μας γιο για Αφρική. Έχουμε 7 παιδιά και πρώτα ο Θεός τον Ιούλιο περιμένουμε το 8ο. Όλα όσα είναι πάνω από 4 ετών γράφουν και ελληνικά και λατινικά και ρωσσικά.

Επειδή πολλοί μ’ έχουν ρωτήσει αναφορικά με τον κ. Μεγαλομμάτη, μπορώ να σου προτείνω να διαβάσεις κάποια στοιχεία (αναφορικά με το τι ρωτάς τώρα) εδώ:

Κοσμάς / Μουχάμαντ Σαμσαντίν Μεγαλομμάτης: ένας Ρωμιός ανάμεσα στη Χριστιανωσύνη & το Ισλάμ

https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/02/16/κοσμάς-μουχάμαντ-σαμσαντίν-μεγαλομμ/

Θα είναι μια πρώτη απάντηση. Και θα επανέλθω! Νάσαι πάντα καλά κι ο Θεός μαζί σου!

Νίκος

Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient

Επίσης πρόσεξε τα εξής:

Κεμάλ Ατατούρκ, Νεότουρκοι, Ντονμέ, Ψευτο-Μασώνοι, Ιησουΐτες, Χίτλερ, κι ο Μέγας Μύστης του Ελεύθερου Τεκτονισμού Rudolf von Sebottendorf

https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/02/22/κεμάλ-ατατούρκ-νεότουρκοι-ντονμέ-ψευ/

(και πλέον: https://www.academia.edu/53921117/Κεμάλ_Ατατούρκ_Νεότουρκοι_Ντονμέ_Ψευτο_Μασώνοι_Ιησουΐτες_Χίτλερ_κι_ο_Μέγας_Μύστης_του_Ελεύθερου_Τεκτονισμού_Rudolf_von_Sebottendorf)

Ίμια & Σουάκιν: ελληνικό, πτολεμαϊκό το νησί που αγόρασε ο Ερντογάν στο Σουδάν – αποκαλύπτει ο κ. Μεγαλομμάτης

https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/02/23/ίμια-σουάκιν-ελληνικό-πτολεμαϊκό-το/

(και πλέον: https://www.academia.edu/51022076/Ίμια_and_Σουάκιν_ελληνικό_πτολεμαϊκό_το_νησί_που_αγόρασε_ο_Ερντογάν_στο_Σουδάν_αποκαλύπτει_ο_κ_Μεγαλομμάτης)

Μια και κάνεις λόγο περί αλλαγής θρησκείας έχει νόημα να προσέξεις κι αυτά:

Ρότσιλντ (Rothschild), Σιωνισμός, Ιησούς & Ζακχαίος, το Ψευδοκράτος Ισραήλ, και ο κ. Μεγαλομμάτης

https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/02/20/ρότσιλντ-rothschild-σιωνισμός-ιησούς-ζακχαί/

(και πλέον: https://www.academia.edu/54250137/Ρότσιλντ_Rothschild_Σιωνισμός_Ιησούς_and_Ζακχαίος_το_Ψευδοκράτος_Ισραήλ_και_ο_κ_Μεγαλομμάτης)

Σατανιστές Ψευτομασώνοι & Πάντειο Ψευτο-πανεπιστήμιο ετοίμασαν Κράτος Ισλαμικής Τρομοκρατίας ‘Αλ Γιουνάν’ στην Ελλάδα

https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/02/27/σατανιστές-ψευτομασώνοι-πάντειο-ψε/

Τα ξαναλέμε!

Νίκος

Manuel Comnenus

Χαίρομαι πολύ για όλα τα επιτεύγματα σας και βέβαια για όλα τα παιδιά που έχετε να σας ζήσουν να τα δείτε να γίνονται καλοί άνθρωποι και να πετύχουν στους στόχους τους. Μικρασιάτης με πολλές ρίζες, αρμένικες, γερμανικές, ρουμάνικες-τσιγγάνικες και φυσικά ελληνικές πάνω απ’ολα κρητικές και σαμιώτικες. ίσως λόγω και του περιβάλλοντος της Νίκαιας πάντα ένιωθα περισσότερο Ρωμιός παρά νεοέλληνας. θα τα πούμε μέσω mail καλύτερα χάρηκα ειλικρινά πάρα πολύ σας γνώρισα είναι τιμή μου.

Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient

Φίλε Λευτέρη,

Σου είχα υποσχεθεί ότι θα επανέλθω κι όπως βλέπεις, δεν σε ξέχασα, έστω κι αν πέρασαν πολλοί μήνες. Το γεγονός ότι σου το είχα υποσχεθεί ήδη σημαίνει ότι αντιλαμβανόμουν πολύ καλά η αρχική εκείνη απάντησή μου δεν ήταν πλήρης.

Αυτό συνέβη επειδή προτίμησα να επεκταθώ περισσότερο στο πρόσωπο και στις δραστηριότητες του κ. Μεγαλομμάτη και της γνωριμίας μου μαζί του και λιγώτερο στο περιεχόμενο του σχολίου σου και των ιστορικών αναφορών σου. Άλλωστε σε παρέπεμψα στον ίδιο τον κ. Μεγαλομμάτη ο οποίος αφού πέρασε δυο μήνες στο Νταρφούρ βρίσκεται τώρα στο σπίτι του στο Ασουάν στην Άνω (Νότια) Αίγυπτο. Δεν ξέρω αν επικοινώνησες μαζί του. Τώρα πάντως, όπως σου το υποσχέθηκα, θα επεκταθώ στο περιεχόμενο του αρχικού σου σχολίου.

Ειλικρινά δεν νομίζω ότι ο κ. Μεγαλομμάτης κινείται σε πλαίσια αγάπης και μίσους ως ο,τιδήποτε αφορά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Το γεγονός ότι προσχώρησε στο Ισλάμ δεν αποτελεί μίσος για κάτι άλλο, θρησκεία, κράτος, ιστορικό θεσμό.

Αντίθετα, τα όσα λες αναφορικά με ποικίλες στιγμές της Ιστορίας έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με την ιστορική πραγματικότητα την οποία γνωρίζει, ερευνά, αναλύει και παρουσιάζει ο κ. Μεγαλομμάτης.

Ό,τι ξέρουμε είναι μια Ψευτο-Ιστορία

Πριν σου απαριθμήσω διάφορα σημεία στο αρχικό σου σχόλιο για τα οποία υποπτεύομαι χονδρικά ποια απάντηση σου έδωσε ή θα σου έδινε ο κ. Μεγαλομμάτης, ας σταθώ στο βασικό κι ουσιαστικό. Θα σου είναι μάλλον μια δυσάρεστη έκπληξη αλλά υποθέτω ότι το μόνο που αναζητάς είναι η αλήθεια. Αν τα πράγματα έχουν αλλοιώς, εσύ θα μου πεις.

Φίλε μου,

Ό,τι νομίζεις ως ιστορία είναι ένα τεράστιο ψέμμα. Τίποτα δεν έχει συμβεί όπως νομίζεις και τίποτα δεν είναι έτσι όπως οι περισσότεροι διαβάζουν στα ουσιαστικά άχρηστα εκατομμύρια κείμενα, άρθρα και βιβλία για το θέμα. Κι αυτό επειδή κανένα γεγονός δεν έχει σημασία παρά μόνον μέσα στο πλαίσιο στο οποίο διαδραματίστηκε, δηλαδή τους ανθρώπους της εποχής του γεγονότος και το πως εκείνοι το αντιλήφθηκαν όντας δέσμιοι των συνθηκών οι οποίες τους είχαν διαμορφώσει και των πίστεων / αντιλήψεων στις οποίες είχαν προσδεθεί.

Η αναζήτηση του πλαισίου μιας εποχής είναι υπόθεση ζωής – κι αν κάποιος ειδκός το καταφέρει, είναι ήδη μεγάλο θέμα. Η πλαισιοποίηση (contextualization) είναι τόσο κρίσιμη υπόθεση στην κατανόηση της ιστορίας που είναι αστείο να νομίζεις ότι ένας μη ειδικός με 500, με 1000, με 10000 βιβλία αναγνωσμένα μπορεί να το επιτύχει.

Με τον ίδιο τρόπο που εσύ (κι ο οποιοσδήποτε άλλος) δεν μπορείς να εγχειρήσεις ένα ασθενή επειδή δεν είσαι ιατρός, δεν είσαι ικανός (ούτε συ ούτε κανένας άλλος μη ειδικός) να αποφανθείς για το τι είναι και τι δεν είναι μια ιστορική περίοδος, γεγονός, εξέλιξη.

Όλα τα παραπάνω είναι απλώς εισαγωγικά.

Πολύ χειρότερα για όλους όμως, συνέβη ένα γεγονός, το οποίο δεν αντιλήφθηκες ή εντόπισες, και αυτό καθόρισε το τι εσύ (κι ο κόσμος όλος) ‘ξέρεις’ ή ‘νομίζεις ότι ξέρεις’ ως τάχα Ιστορία. Δυστυχώς για σένα που αποκαλείς τη Δύση σκοτάδι (και καλά κάνεις – έτσι είναι), αυτό το ‘γεγονός’ έχει επιτελεσθεί στην Δύση.

Αυτό το γεγονός δεν είναι μάλιστα στιγμιαίο αλλά διαρκείας. Ουσιαστικά διαρκεί για πάνω από 500 χρόνια. Διαφορετικές ομάδες και κύκλοι εξουσίας σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ολλανδία κι η Αγγλία, κι αργότερα η Αμερική, και πιο πρόσφατα κι άλλες χώρες (Καναδάς – Αυστραλία), εργάστηκαν κι εργάζονται για να επιτελέσουν ένα έργο το οποίο υποτίθεται ότι είναι θετικό, πλην όμως τα αποτελέσματά του είναι οικτρά αρνητικά. Πως μπορώ να περιγράψω το γεγονός;

Οι Σαθρές Βάσεις των Ανθρωπιστικών Επιστημών της Αναγέννησης

Σύσταση, ανάπτυξη και στελέχωση των λεγομένων ανθρωπιστικών επιστημών με σκοπό α) την προβολή εκ των προτέρων διαμορφωμένων, διαστρεβλωτικών και παραχαρακτικών αντιλήψεων και β) την προώθηση ανόμων, ανηθίκων κι απανθρώπων συμφερόντων. Οι πρώτοι Αναγεννησιακοί ευρυμαθείς ‘σοφοί’ και λόγιοι δεν αναζήτησαν την αλήθεια στην έρευνά τους για την Αρχαιότητα, αλλά πρόβαλαν τις προϊδεασμένες τους θέσεις.

Ο γνωστός πίνακας του Ραφαέλο (Raffaello Sanzio da Urbino) ‘Η Σχολή της Αθήνας’ (Scuola di Atene / 1509-1511) είναι ένα αντιστόρητο, εκτρωματικό, και διεστραμμένο ψέμμα κι αίσχος που αποδέχονται ηλίθια μόνον οι κρετίνοι κι οι χαχόλοι που δεν διαβάζουν.

Ως μέλη της τάχα σχολής της Αθήνας απεικονίζονται – ανάμεσα σε άλλους – ο Πέρσης Ζωροάστρης, ο Αιγύπτιος γεωγράφος, μαθηματικός κι αστρονόμος Πτολεμαίος, ο Αραμαίος Στράβων, ο βασιλιάς Αλέξανδρος, ο μουσουλμάνος φιλόσοφος Ιμπν Ρουσντ, και πολλοί άλλοι που ποτέ τους δεν πάτησαν το πόδι τους στην Αθήνα.

Πάνω σε παρεμφερή μαυρομαγικά και σατανικά τεχνάσματα κι αλλοιώσεις, διαστροφές και παραποιήσεις, και άγνοια των ιστορικών πηγών των πρώτων δυόμιση χιλιετιών της ανθρώπινης ιστορίας βασίζεται η σατανική ψευτοϊστορία την οποία πιστεύει σήμερα ο περισσότερος κόσμος και η οποία τον συμπαρασύρει στον όλεθρο και την εξαφάνιση.

Αντί να θαυμάζετε ηλίθια το σατανικό εξάμβλωμα του ομοφυλόφιλου Ραφαέλο, διαβάστε με προσοχή: https://en.wikipedia.org/wiki/The_School_of_Athens

Ακόμη χειρότερα, κι ακόμη πιο καταδικαστικά για το έκτρωμα που παρήχθη και που έκτοτε μεγενθύνεται και διαδίδεται, βουλιάζοντας τους πάντες σε μια αποτρόπαια και πολύπλευρη, πολυεπίπεδη και πολύμορφη πλάνη, οι λόγιοι, επιστήμονες κι ερευνητές εκείνοι δεν είχαν στη διάθεσή τους τις αυθεντικές ιστορικές πηγές που τεκμηριώνουν την μόνη, καθοριστική για όλους φάση της ανθρώπινης ιστορίας: δυόμιση χιλιάδες χρόνια αρχαίων ‘ανατολικών’ πολιτισμών πριν από τον Όμηρο! 

Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει για τι τεράστιο, σήμερα πια ανευρεμένο σε μεγάλο βαθμό, όγκο υλικού συζητάμε και σε τι περιόδους αναγόμαστε.

Κάνουμε λόγο για πάνω από 1.5 εκατομμύριο σφηνοειδή κείμενα, κυρίως ακκαδικά – ασσυροβαβυλωνιακά και δευτερευόντως σουμεριακά, ελαμικά, χουριτικά, χιττιτικά, ουγκαριτικά – χαναανικά, ουραρταϊκά κι αρχαία περσικά.

Όλοι οι πολιτισμοί της Μεσοποταμίας, της Ανατολίας, της Χαναάν και του ευρύτερου ‘Ιράν’. Και μαζί τους πολλά κείμενα σε άλλες γλώσσες και γραφές της τεράστιας αυτής περιοχής, όπως χαττικά ιερογλυφικά, χιττιτικά και νεοχιττιτικά ιερογλυφικά, λουβιτικά ιερογλυφικά, βυβλικά χαναανικά (της Βύβλου), αραμαϊκά, φοινικικά κι εβραϊκά – πάντοτε για χρόνους προ του Ομήρου. Αυτό όλο το σύνολο είναι η πραγματική, κεντρική, κοίτη της Παγκόσμιας Ιστορίας.

Και από την άλλη πλευρά, κάνουμε λόγο για ένα εξίσου τεράστιο αριθμό αιγυπτιακών ιερογλυφικών, ιερατικών και δημοτικών κειμένων που, αν και όλα ανάγονται σε μια γλώσσα κι ένα πολιτισμό, τεκμηριώνουν πολλές αντίπαλες μεταξύ τους θρησκείες (μέσα σε μόνη την Αρχαία Αίγυπτο) που διαφέρουν περισσότερο από όσο η Χριστιανωσύνη και το Ισλάμ και που προξένησαν άπειρες έριδες, συγκρούσεις, πολέμους, θεωρητικές αντιπαραθέσεις, θεολογικές συνθέσεις κι ερμηνείες που ουσιαστικά προτύπωσαν – μαζί με τα αντίστοιχα μεσοποταμιακά – όλα όσα συνέβηκαν ή πιστεύθηκαν σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα. 

Για παράδειγμα, οι Ψαλμοί του Δαυίδ αποτελούν σε πολλά σημεία μετάφραση λέξη προς λέξη των Ύμνων προς τον Ατόν του Μονοθεϊστή Φαραώ Αχενατόν.

Η Θεογονία του Ησίοδου είναι μια αντιγραφή της Χιττιτικής Κοσμογονίας που με τη σειρά της είναι μια προσαρμογή της Ασσυροβαβυλωνιακής Κοσμογονίας Ενούμα Ελίς.

Αυτά όμως οι Αναγεννησιακοί τα αγνοούσαν επειδή οι συγκεκριμένες γραφές δεν είχαν αποκρυπτογραφηθεί. Είχαν όμως την εσφαλμένη και διεστραμμένη ισχυρογνωμοσύνη να βαδίζουν στη σύσταση ενός ερμηνευτικού συστήματος της Παγκόσμιας Ιστορίας για το οποίο δεν είχαν κανένα δικαίωμα δεδομένου ότι τους έλειπαν οι πηγές κι αγνοούσαν το μείζον τμήμα.

Δεν τους έλειπαν οι αρχαίες γλώσσες, λογοτεχνίες, φιλολογίες, θρησκείες, θεολογίες, κοσμολογίες, μυθολογίες, κι ιστορίες μόνον. Τους έλειπαν (και σε μεγάλο βαθμό λείπουν ακόμη από τους σημερινούς επιστήμονες) οι αρχαίες επιστήμες που ήταν ολότελα διαφορετικής μεθοδολογίας, συνδυασμένες με τις ψυχικές επιστήμες (που σήμερα είναι εντελώς άγνωστες) και που ήταν αυτές που επέτρεπαν σε απλούς ανθρώπους να κόβουν, να λειαίνουν, να μεταφέρουν και να σηκώνουν απίστευτα μεγάλους και βαρύτατους λίθους με πρωτόλεια μέσα, να φωτίζουν χώρους σκαμμένους βαθειά μέσα στη γη, να ταριχεύουν, να γνωρίζουν τι υπάρχει πάνω από το Στερέωμα, κοκ – όλη την Αλήθεια που ο σημερινός κόσμος δεν έχει και δεν μπορεί να προσεγγίσει.

Και τους έλειπε επίσης η εθνογραφία, η επικοινωνία και μαθήτευση δίπλα σε σοφούς αφρικανικών κι ασιατικών εθνών (Ορόμο, Σιντάμα, Ντόγκον, Γιαζίντι, Αχλ-ε Χακ, Μανδαίοι, κοκ) που είχαν διατηρήσει σπέρματα της αρχαίας γνώσης, ενόρασης κι υπερβατικής σοφίας, επειδή δεν ήσαν πρωτόγονοι αλλά απόγονοι και κληρονόμοι των αρχαίων αυτών πολιτισμών.

Το λάθος των Αναγεννησιακών ήταν εν τέλει η διαμόρφωση ενός σαθρού θεωρητικού οικοδομήματος (οι ανθρωπιστικές επιστήμες) και μια τεράστια αλλοίωση της Ιστορίας.

Δυστυχώς για κείνους, για τους μεταγενέστερους, και για μας τους ίδιους, αντί με την πάροδο του χρόνου να γκρεμισθεί το σαθρό οικοδόμημα, ανήγειραν κι άλλους ορόφους πάνω του!

Ιστορική Ασυναρτησία ο Κλασικισμός

Η αυθαίρετη ονομασία των χρόνων από τα Μηδικά μέχρι τον Οκταβιανό ως ‘κλασικής’ ιστορίας είναι μια απέραντη διαστροφή διότι οι πρώιμοι κλασικιστές δεν γνώριζαν τίποτα πιο πριν από εκείνη την εποχή, η οποία ως εκ τούτου ντε φάκτο δεν είναι και δεν μπορεί να είναι κλασική.

Για να ορισθεί μια εποχή ως ‘κλασική’ μέσα στην Ανθρώπινη Ιστορία πρέπει πρώτα να είναι γνωστή η Ιστορία στο σύνολό της και μετά, βάσει ερευνών, παραλληλισμών κι εκτιμήσεων, να αναζητηθεί ποια εποχή ενδεχομένως να είναι ‘κλασική’.

Οι πρώιμοι κλασικιστές και είχαν λίγες (σχετικά με τις σήμερον υπαρκτές) ιστορικές πηγές (αρχαία ελληνικά και λατινικά κείμενα) και έκαναν τελείως λαθεμένη ανάγνωση αυτών των πηγών. Συνέχεια και σε κάθε εποχή πρόβαλαν τις δικές τους ιδέες, κοσμοθεωρίες, αντιλήψεις, κι ακόμη φιλοσοφίες κι ιδεολογίες στο αντικείμενο της τάχα έρευνάς τους. Αυτό όμως πλέον δεν είναι αντικειμενική, τίμια επιτελεσμένη έρευνα. Είναι σκευωρία. Είναι σαν να θέλεις να δεις στον άλλο τον εαυτό σου και σαν να μην μπορείς να αντέξεις ότι το άλλο είναι και διαφορετικό και αντίθετο από σένα.

Έτσι, από πολύ αντίθετα μεταξύ τους πολιτιστικά στοιχεία, συνέθεσαν ένα σύνολο το οποίο αποκάλεσαν ‘αρχαίος ελληνικός κόσμος ή πολιτισμός’. Αυτό είναι όμως τόσο ετερόκλιτο που δεν μπορεί να αποτελέσει ένα ‘κόσμο’ ή ‘πολιτισμό’. Εδώ δεν κάνω λόγο για εσωτερικές αντιπαραθέσεις εθνοφυλετικού ή θρησκευτικού – πνευματικού – θεωρητικού χαρακτήρα.

Και στην Μεσοποταμία και στην Αίγυπτο υπήρχαν πιο θυελλώδεις αντιπαραθέσεις από αυτές του χριστιανικού και του ισλαμικού κόσμου, των καθολικών και των προτεσταντών, ή των φιλελευθέρων και των κομμουνιστών. Αλλά στον καθένα από τους δύο αυτούς κόσμους υπήρχε μια κοινή καταβολή.

Στον ψευτο-κόσμο ‘Αρχαία Ελλάδα’ δεν υπάρχει κοινή καταβολή είτε φυλετικά είτε πολιτισμικά. Από αλλού ήρθαν οι Ίωνες, από αλλού οι Δαναοί, από αλλού οι Δωριείς. Οι Πελασγοί, οι Φρύγες, οι Λυδοί, οι Κάρες κι οι Λύκιοι δεν είχαν καμμιά σχέση με όσους οι νεώτεροι κλασικιστές ονόμασαν ”Ελληνες’.

Σε άλλα σημεία επηρεάστηκε ο ευρύτερος χώρος της Νότιας Βαλκανικής και των δυτικών άκρων της Ανατολίας από τους Χιττίτες και τον κόσμο της Ανατολίας, σε άλλα από τους Ασσύριους, σε άλλα από τους Φοίνικες, σε άλλα από τους Αιγύπτιους.

Κι όλα αυτά δεν μπορούσαν ούτε καν να τα υποθέσουν οι πρώιμοι κλασικιστές – πόσο μάλλον να μελετήσουν και να τα αποτιμήσουν, δεδομένου ότι – όπως σου είπα – όλες οι αρχαίες γραφές δεν είχαν ακόμη αποκρυπτογραφηθεί.

Όσο προχωρούσαν οι αιώνες, η κατάσταση χειροτέρευε, διότι περισσότεροι όροφοι προστίθεντο στο σαθρό οικοδόμημα.

Ο Διαφωτισμός κι η Ψευτο-Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας

Στα χρόνια του Διαφωτισμού, οι ιστορικοί κι οι φιλόλογοι προχώρησαν σε περαιτέρω παραχάραξη της ιστορίας των ‘κλασικών χρόνων’, εστιάζοντας στην ‘δημοκρατική’ Αθήνα. Αυτό είναι ανάλογο με κάποιον που γράφει ένα δοκίμιο για την Παγκόσμια Ιστορία του 20ου αιώνα κι αφιερώνει 10 σελίδες επί συνόλου 100 στην Τσεχοσλοβακία.

Η οικτρή παραμόρφωση της Ιστορίας των ελληνοφώνων λαών και κρατών του δεύτερου μισού της πρώτης προχριστιανικής χιλιετίας στα χρόνια του Διαφωτισμού έγινε εξαιτίας του ιδίου προβλήματος: της μεροληπτικής, εγωπαθούς και ναρκισιστικής προβολής προσωπικών επιλογών, εμπαθειών, αντιλήψεων και προκαταλήψεων στο υπό εξέταση αντικείμενο της Ιστορίας. Δεν ήθελαν να δουν την αλήθεια αλλά το τι τους άρεσε.

Δεν μπορεί όμως να αποδίδεται – συστηματικά, μεροληπτικά και παραχαρακτικά – σημασία στο έλασσον και να αγνοείται το μείζον, κι αυτό να λέγεται ‘Ιστορία’. Αυτό είναι ένα εξάμβλωμα.

Τα πιο σημαντικά θέματα της ιστορίας των κρατών που είχαν ως επίσημη γλώσσα μια μορφή ή διάλεκτο αρχαίων ελληνικών δεν είναι ούτε η Αθήνα, ούτε η Σπάρτη, ούτε η Κόρινθος, ούτε η Θήβα.

Είναι η Συρία – έτσι ονομαζόταν η χώρα – των Σελευκιδών.

Και είναι επίσης η Αίγυπτος – έτσι ονομαζόταν η χώρα – των Πτολεμαίων.

Με τρόπο διεστραμμένο μεροληπτικά είναι τα κείμενα του Ηροδότου που δεν ήταν καν Έλληνας αλλά ένας προδότης της πατρίδας του, της Καρίας, που κατεχόταν από μίσος κατά των συμπατριωτών του, οι οποίοι είχαν αποδεχθεί την αχαιμενιδική αυτοκρατορία του Ιράν.

Να τι ήταν αυτό το βρωμερό σκουπίδι της Ιστορίας, ο Ηρόδοτος: ένας Ιρακινός των χρόνων του Σαντάμ Χουσεΰν, κάθαρμα και προδότης της πατρίδας του, που πήγε στην Αμερική και ζήτησε από το Μπους να καταλάβει το Ιράκ! Αυτό το μεροληπτικό κείμενο δεν λέγεται ιστορία.

Ακόμη χειρότερα για όσους τον απεκάλεσαν ‘πατέρα της Ιστορίας’, υπάρχει Ιστορία σε πολλούς λαούς και γλώσσες (σουμεριακά, ακκαδικά – ασσυροβαβυλωνιακά, χιττιτικά, αιγυπτιακά, κα) για πολύ περισσότερο από 2000 πριν τον Ηρόδοτο που ούτε καν το εγγονάκι της Ιστορίας δεν είναι.

Αυτοκτονικά κι εκτρωματικά είναι τα κείμενα του Θουκυδίδη που βουλιάζουν όποιον τα διαβάζει σε εμφύλιο πόλεμο – και καταπόντισαν σε εμφύλιους και την Ευρώπη (Γαλλογερμανικός πόλεμος του 1870, Βαλκανικοί Πόλεμοι, Α’ ΠΠ, και Β’ ΠΠ) και την Ελλάδα (Διχασμός το 1915, Μικρασιατική Καταστροφή, Εμφύλιος) επειδή διαδόθηκαν στην παιδεία και την εκπαίδευση πολλών χωρών.

Αντίθετα, τα πραγματικά σημαντικά αρχαία ελληνικά ιστορικά κείμενα που αναφέρονται σε σημαντικά κράτη και καίρια γεγονότα είναι αυτά των Αππιανού, Στράβωνα, Πλούταρχου, Αρριανού, Δίωνα Κάσσιου, Ψευδο-Καλλισθένη, κα.

Οι αμόρφωτοι ψευτοφιλοσόφοι του Διαφωτισμού δεν είχαν ιδέα από την Ιστορία των Πολιτισμών κι είχαν είτε απόλυτη άγνοια είτε πολύ στρεβλή γνώση σχετικά με οποιαδήποτε άλλη περιοχή του κόσμου πέραν της Δυτικής Ευρώπης. Είχαν όμως ανάγκη από ένα είδος ιστορικού ‘αποδιοπομπαίου τράγου’, επειδή επιθυμούσαν να ανατρέψουν τις δυτικές μοναρχίες της εποχής τους και να τις υποκαταστήσουν με συστήματα όμοια αυτών της Αθήνας του Περικλή ή της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας.

Ως ‘αποδιοπομπαίο τράγο’ βρήκαν το τι ονόμασαν ‘ανατολικές μοναρχίες’. Αλλά κανένας τους δεν είχε μάθει μια από τις σημαντικές ασιατικές γλώσσες του 18ου αιώνα (αραβικά, περσικά, τουρκικά, ουρντού – χίντι, κινεζικά), κανένας τους δεν είχε μελετήσει την ιστορία των ασιατικών αυτοκρατοριών (ακόμη και των συγχρόνων τους), και κανένας τους δεν μπορούσε να αντιληφθεί την συμπαγή κρατική υπόσταση και την αρραγή υπερεθνική ενότητα των ανατολικών μοναρχιών όπου οι αυτοκράτορες, αντίθετα από την άθλια Δυτική Ευρώπη, συγκέντρωναν την ενθουσιώδη υποστήριξη του λαού τους.

Ο Ρομαντισμός ως Εθνο-πολιτισμικός Ρατσισμός και Ψευδέστατη Διαίρεση του Κόσμου σε Ανατολή και Δύση

Στα χρόνια του Ρομαντισμού προστέθηκαν κι άλλα ψεύδη και παραχαράξεις στις ανθρωπιστικές επιστήμες των δυτικοευρωπαϊκών χωρών.

Η διαφοροποίηση σε Ανατολή και Δύση υπήρχε παλιότερα αλλά είχε εντελώς άλλο περιεχόμενο. Βασικά αφορούσε την διαίρεση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας σε δύο τμήματα.

Πιο πριν, η διάκριση σε Ανατολή και Δύση είχε μόνο γεωγραφικό χαρακτήρα. Όι πρώτοι Ίωνες φιλόσοφοι πήγαν στην Μεσοποταμία και στην Αίγυπτο για να σπουδάσουν, επειδή στους τόπους τους επικρατούσε βαρβαρισμός. Αυτή είναι η μόνη αλήθεια. Οι ίδιοι οι φιλόσοφοι αυτοί αντιλήφθηκαν ότι δεν θα μπορούσαν ποτέ να φθάσουν την κορυφή της σοφίας των Βαβυλωνίων, Αιγυπτίων και Περσών μυστών, μάγων, αρχιερέων κι ιεροφαντών, κι έτσι όρισαν τους εαυτούς τους όχι ως σοφούς αλλά – πολύ ταπεινά – ως φίλους της σοφίας, φιλόσοφους. Το να είσαι φιλόσοφος είναι πολύ κατώτερο από το να είσαι σοφός. 

Η Ιωνία ή η Μεγάλη Ελλάδα ήταν πιο δυτικά από την Μεσοποταμία και την Αίγυπτο, αλλά δεν υπήρχε καμμιά διάκριση πέραν της γεωγραφικής. Η Ανατολή ήταν πολιτισμικώς ανώτερη, όπως ήταν και γεωμορφολογικώς και γεωστρατηγικώς ανώτερη, εφόσον τεράστιες εκτάσεις επέτρεπαν την διαμόρφωση μεγάλων αυτοκρατοριών, ενώ στην γεωγραφικώς κατατμημένη Νότια Βαλκανική και στην εθνο-φυλετικώς πολυδιαιρεμένη Δυτική Ανατολία, τα βασίλεια ήταν μικρά και πτωχά και στην καλύτερη περίπτωση μερικές αυτοδιοικούμενες πόλεις οργάνωναν το κοινό τους, όπως το Κοινό των Ιώνων.

Όταν ο Αλέξανδρος εξεστράτευσε εναντίον του Αχαιμενιδικού Ιράν πήρε τους βάρβαρους κι άξεστους στρατιώτες του για να τους εκπολιτίσει στην Ανατολή. Αυτό ήταν το νόημα του έργου του κι αυτό φαίνεται καθαρά.

Ο ίδιος ο Αλέξανδρος συνέλαβε την εκστρατεία του σε πλαίσια παράλληλα της Όγδοης Εκστρατείας του Σαργώνα της Ασσυρίας. Ήταν ένα στρατιωτικό και ταυτόχρονα πολιτιστικό γεγονός – με την έννοια της μελέτης και της καταγραφής των χώρων τους οποίους διέσχιζε το στράτευμα.

https://www.academia.edu/1316906/The_Eighth_Campaign_of_Sargon_II

http://aragats.arts.cornell.edu/?wpfb_dl=19

http://dighist.fas.harvard.edu/courses/2016/HIST1039/exhibits/show/theeighthcampaignofsargon-/onecampaignmanyopinions

http://dighist.fas.harvard.edu/courses/2016/HIST1039/exhibits/show/theeighthcampaignofsargon-/apieceofpropaganda

Το όνομα του κράτους του Αλεξάνδρου ήταν Ιράν.

Η πρωτεύουσά του ήταν – ούτε η πατρογονική Πέλλα, ούτε το σιχαμερό έκτρωμα Αθήνα  αλλά – η Βαβυλώνα, δηλαδή η Πύλη του Θεού, όπως το όνομά της σε σουμεριακά πρώτα (Κα Ντινγκίρ Ρα Κι) και σε ασσυροβαβυλωνιακά έπειτα (Μπαμπ Ιλί) σημαίνει.

Η σύζυγος του Αλεξάνδρου ήταν μια Περσίδα – όχι καμμιά Αθηναία. Αυτό έλειπε!

Και σε μια επαρχία του, την Αίγυπτο, ο Αλέξανδρος ανακηρύχθηκε Φαραώ, όπως όλοι οι Αχαιμενιδείς πριν από αυτόν, αρχής γενομένης από τον Καμβύση, ο οποίος παρεμπιπτόντως ήταν μεγαλύτερος στρατηλάτης από τον Αλέξανδρο, δεδομένου ότι το απώτατο σημείο, στο οποίο έφθασε, απομακρυνόμενος από την πρωτεύουσά του, ήταν πιο μακριά από όσο η Βόρεια Ινδία από την Πέλλα.

Κι έτσι, ως Φαραώ, ο Αλέξανδρος έγινε θεός, δεδομένου ότι ο κάθε Φαραώ ήταν στον παρόντα κόσμο υπόσταση του Ώρου και στο επέκεινα υπόσταση του Όσιρη. Αυτό δεν έχει τίποτα το αρχαιοελληνικό – φιλοσοφικό ως σκέψη κι αντίληψη.

Το έργο του Αλεξάνδρου είναι η πιο κάθετη απόρριψη των αφελειών, των ιδεών και των ασυναρτησιών του Αριστοτέλη, ο οποίος θα πρέπει να είχε καταλάβει πόσο τιποτένιο τον θεωρούσε ο αυτοκράτοράς του.

Και ως απόλυτα ανατολικό, το κράτος του Αλεξάνδρου δεν είχε τίποτα το κοινό με το βρωμερό, αισχρό και σατανικό σκουπίδι ‘Αθήνα’ του Περικλή.

Αλλά και μεταγενέστερα, στους πολέμους των Σελευκιδών με τους Πάρθους Αρσακίδες, των Ρωμαίων με τους Αρσακίδες κι αργότερα με τους Σασανίδες, και των Χριστιανών Ρωμαίων με τους Σασανίδες ή με το Ισλαμικό Χαλιφάτο, οι διαφορές ήταν οικονομικές, κρατικές, ή θρησκευτικές, αλλά δεν ήταν ποτέ πολιτισμικές. Και δεν υπήρχε διάκριση Δύση – Ανατολή ει μη μόνον σε γεωγραφικό επίπεδο.

Άλλωστε θα ήταν αστείο να αποκληθεί το Ομεϋαδικό Χαλιφάτο της Κόρντομπα ‘Ανατολή’ (https://en.wikipedia.org/wiki/Caliphate_of_C%C3%B3rdoba) κι η Ορθόδοξη Ρωμανία ‘Δύση’!!!

Όμως στα χρόνια του Ρομαντισμού, η Ιστορία των Πολιτισμών διαιρέθηκε αυθαίρετα από τους ακαδημαϊκούς κι ιστορικούς σε ‘Δύση’ κι ‘Ανατολή’. Ως αποδιοπομπαίος τράγος, η ‘Ανατολή’ ήταν πλέον κάτι το πολύ περισσότερο από απλά και μόνο μια ανατολική μοναρχία. Δηλαδή δεν αποδόθηκαν στην Ανατολή αρνητικά χαρακτηριστικά κρατών μόνον αλλά συλλήβδην βαρβαρική υπόσταση μέσα σε παρανοϊκά, ανιστόρητα, μανιχεϊστικά και πολιτισμο-ρατσιστικά πλαίσια.

Έτσι, στα χρόνια του Ρομαντισμού, ‘Δύση’ άρχισε να σημαίνει ό,τι το καλό, θετικό κι ευλογημένο κι ‘Ανατολή’ συνεπαγόταν όλα τα κακά, αρνητικά και καταραμένα. 

Αυτό προβλήθηκε αυτόματα και στο παρελθόν. Οι ιστορικοί των ρομαντικών χρόνων έβλεπαν τους Αχαιμενιδείς ως Οθωμανούς, κάνοντας διαχρονικά άλματα παραχάραξης της ιστορίας, ρατσισμού και παράνοιας.

Χωρίς ηθική αποτίμηση των πεπραγμένων δεν υπάρχει Ιστορία του Ανθρώπινου Πολιτισμού, διότι τότε θα σήμαινε ότι θεωρούμε τον Άνθρωπο ως Κτήνος.

Η παραπάνω απάνθρωπη κι ανήθικη διαίρεση του κόσμου σε δυο πολιτισμικές ψευτο-κατηγορίες κι η απόδοση μεταφυσικών διαστάσεων Καλού – Κακού σ’ αυτές αποτελούν τέλεια απόδειξη ότι μισάνθρωποι και σατανιστές κυβερνούν την διεστραμμένη παιδεία, εκπαίδευση κι εξουσία στη Δύση κι επιχειρούν να καταστέψουν τον κόσμο.


No comments:

Post a Comment