Όλη η Αλήθεια για το Κουρδικό: Κούρδοι δεν υπάρχουν! Μην πέφτετε Θύματα Μασωνικής & Σιωνιστικής Προπαγάνδας!
https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/06/16/όλη-η-αλήθεια-για-το-κουρδικό-κούρδοι-δ/
==================
Οι Ρωμιοί της Ανατολής – Greeks of the Orient
Ρωμιοσύνη, Ρωμανία, Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία
Ο τίτλος μπορεί να φαίνεται παράξενος, πλην όμως είναι πραγματικός. Δεν σημαίνει βέβαια ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι ανύπαρκτοι. Σημαίνει ότι όλοι αυτοί αποτελούν διαφορετικά εθνο-φυλετικά, γλωσσικά και θρησκευτικά σύνολα που δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ένα έθνος. Δεν είναι δηλαδή ένα έθνος αλλά πολλά κι ως εκ τούτου δεν μπορούν να περιληφθούν σε ένα κράτος.
Επειδή τις μέρες αυτές δεν μπορεί να γίνει συζήτηση για την Τουρκία, τη Συρία, το Ιράκ και το Ιράν χωρίς να υπάρξει αναφορά σε Κούρδους, εκ προοιμίου τονίζω ότι δεν υπάρχει κουρδικό έθνος, ότι αυτοί που το σκάρωσαν έχουν στο μυαλό τους το κακό, και ότι για να επιτύχουν το σκοπό τους πλήρωσαν μερικούς ανίδεους ντόπιους φύλαρχους και τους υποσχέθηκαν πράσινα άλογα και λαγούς με πετραχείλια.
Ο πιο απλός τρόπος να εξηγήσει κάποιος το θέμα είναι το να θέσει το εξής ερώτημα:
Πόσο ηθικό, δίκαιο, λογικό, σωστό και θετικό θα ήταν να αποκαλέσει κανείς τους Βουλγάρους, τους Σέρβους, τους Τσέχους, τους Σλοβάκους, τους Πολωνούς, τους Λευκορώσσους, τους Ουκρανούς, τους Κροάτες και τους Ρώσσους ‘ένα έθνος’ με το υποτιθέμενο όνομα ‘Σλάβοι’ και να θελήσει να τους εντάξει όλους μαζί σε ένα κράτος;
Δεν θα ήταν σίγουρο ότι, αν και σλαβικής καταγωγής, όλα αυτά τα έθνη – άλλα ορθόδοξα, άλλα καθολικά, άλλα μεικτά, που είναι διαφορετικά και μιλούν διαφορετικές γλώσσες – αν θα ευρίσκονταν μαζί σε ένα κράτος, θα σκοτώνονταν συνέχεια σε εμφύλιους πολέμους;
Στη διάρκεια της Ιστορίας συχνά κάποια από αυτά τα έθνη βρίσκονταν σε ένα κράτος, όπου κυρίαρχο ήταν ένα άλλο συγγενικό έθνος, και τότε συνέβαιναν συχνά-πυκνά εξεγέρσεις έως ότου το υπόδουλο έθνος απελευθερωθεί. Κάποια από αυτά τα έθνη, αν και οι γλώσσες τους είναι πολύ συγγενικές, διατηρούν έντονη μνησικακία ενάντια σε άλλα ‘αδελφικά’ έθνη, τα οποία είχαν παλιότερα εξασκήσει κυριαρχία πάνω τους.
Οι Πολωνοί δεν θέλουν τους Ρώσσους, αν και τα ρωσσικά από τα πολωνικά απέχουν λίγο. Ακόμη πιο κοντά στα ρωσσικά είναι τα ουκρανικά, αλλά αυτό δεν είναι λόγος να ανήκουν οι Ουκρανοί κι οι Ρώσσοι στο ίδιο κράτος. Ακόμη περισσότερο, δεν το θέλουν οι ίδιοι. Τέλος, οι Κροάτες κι οι Σέρβοι μιλούν ακριβώς την ίδια γλώσσα, τα σερβοκροατικά, αλλά οι θρησκευτικές διαφορές τους είναι αρκετές για να τους κάνουν να θέλουν να ζουν χωριστά σε διαφορετικά κράτη.
Παρόμοια παραδείγματα μπορεί κάποιος να φέρει από τη Δυτική Ευρώπη.
Πως θα σας φαινόταν η προσπάθεια κάποιων να βάλουν σώνει και καλά Πορτογάλους, Ισπανούς, Γάλλους κι Ιταλούς, όλους μαζί, μέσα σ’ ένα κράτος που να το βαφτίσουν ‘Λατινική Δημοκρατία’ και να τους ονομάζουν μ’ ένα κοινό όνομα ‘Λατινικό Έθνος’;
Αν οι Καταλανοί θέλουν να φύγουν από την Ισπανία, κι όχι το αντίθετο, δηλαδή όλα αυτά τα διαφορετικά έθνη να στοιβαχθούν σ’ ένα κράτος, τότε μπορούμε εύκολα να αναλογιστούμε ότι το σχέδιο θα φαινόταν από τρελό έως απάνθρωπο, επειδή αν κάτι τέτοιο επινοείτο από κάποιες εξουσίες, όλα αυτά τα διαφορετικά έθνη, εάν θα υποχρεώνονταν να ζουν σ΄ ένα κράτος, σύντομα θα αλληλοσφάζονταν για το ποιο από αυτά θα κυριαρχούσε πάνω στα άλλα.
Η Ψεύτικη Ονομασία ‘Κουρδιστάν’: Ανύπαρκτη το 1800 σε οποιαδήποτε γλώσσα
Αυτό θέλουν να κάνουν τώρα στο λεγόμενο Κουρδιστάν μασώνοι και σιωνιστές που κυβερνούν τη Γαλλία, την Αγγλία, την Αμερική, τη Γερμανία και το Ισραήλ.
Πάτε πίσω στο 1800 και ψάξτε σε όλες τις γλώσσες και σε όλα τα κείμενα της εποχής! Ψάξτε σε οθωμανικά τουρκικά, ελληνικά, αρμενικά, γεωργιανά, περσικά, συριακά αραμαϊκά, κοπτικά, αραβικά, ουρντού, παστό, χίντι, ρωσσικά, αζερικά, τουρκμενικά, ουζμπεκικά ή ακόμη σε γλώσσες των Ευρωπαίων αποικιοκρατών κι οριενταλιστών, σε γαλλικά, αγγλικά, γερμανικά ή ιταλικά!
Σε καμμιά γλώσσα, σε κανένα κείμενο του 1800, δεν θα βρείτε τη λέξη Κουρδιστάν. Πολύ απλά, γιατί δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.
Υπάρχει μόνον ως φτειαχτός όρος με βάση το ιστορικό όνομα Κυρτ (Kürt) / Κουρντ (کورد) / Κορντ (کرد) – σε τουρκικά, αραβικά και περσικά – και την περσική κατάληξη -ιστάν που αντιστοιχεί στην ελληνική κατάληξη -ία για ονόματα χωρών. Ο όρος αυτός παρασκευάστηκε στη διάρκεια του 19ου αιώνα από Γάλλους κι Άγγλους οριενταλιστές που ήθελαν να διαιρέσουν τις μεγάλες ισλαμικές αυτοκρατορίες, την οθωμανική και την περσική, σε ζώνες επιρροών και σε εθνικά κράτη, χωρίς καν να γνωρίζουν ακόμη ποια και πόσα έθνη ζούσαν εκεί.
Όσο δε για την ιστορική ονομασία Κουρντ σε αραβικά (πληθ. Ακράντ), αυτή δεν αναφερόταν σε ένα μόνο έθνος αλλά όλους τους πληθυσμούς που ζούσαν στον Μέσο και Βόρειο Ζάγρο και στον Ανατολικό Αντίταυρο. Άλλωστε δεν υπήρχε στα χριστιανικά και στα ισλαμικά χρόνια η έννοια του έθνους όπως σήμερα κι οι εθνολογικοί όροι ήταν συχνά συγκεφαλαιωτικοί: οι Ατράκ (: Τούρκοι) ήταν οι Οθωμανοί, οι Σελτζούκοι, οι Τουρκμένοι, οι Αζέροι, οι Ουζμπέκοι – όχι μόνον οι Τούρκοι της Τουρκίας.
Ακριβώς επειδή το όνομα Κουρντ – Ακράντ ήταν συγκεφαλαιωτικό – εθνολογικό, δεν αποτελούσε γεωγραφικό όρο κι όλη η περιοχή που ζούσαν οι Ακράντ απεκαλείτο Τζεμπάλ (δηλ. ‘βουνά’).
Τα πρώτα θύματα αυτής της αποικιοκρατικής πολιτικής ήταν οι Χριστιανοί Συρο-Αραμαίοι (είτε μονοφυσίτες είτε νεστοριανοί), οι Αρμένιοι κι οι Τουρκμένοι που ζούσαν στην περιοχή.
Όταν η ιστορική, αρχαιολογική, εθνογραφική, και γλωσσολογική μελέτη των διαφόρων εθνών της περιοχής προχώρησε (τον 20ο αιώνα), έγινε σαφές ότι στην ευρύτερη περιοχή που αυθαίρετα ονομάστηκε Κουρδιστάν από τους Δυτικούς (κι η οποία περιλάμβανε εδάφη της Τουρκίας, της Συρίας, του Ιράκ, του Ιράν και της Αρμενίας), ζούσαν πολλά και διαφορετικά έθνη με διαφορετικές γλώσσες, θρησκείες, παραδόσεις και συχνά με έντονη αντιπαλότητα αναμεταξύ τους.
Οπότε, είναι σαφές στους ειδικούς ότι, αν με πόλεμο και βία επιχειρήσουν να παρασκευάσουν ένα τέτοιο ψευτοκράτος εις βάρος των υπαρκτών σήμερα χωρών, άμεσα θα ξεσπάσουν εκεί μέσα φοβεροί σκοτωμοί για το ποιο έθνος θα επιβληθεί, ποια θα είναι η επίσημη γλώσσα, η επίσημη θρησκεία, η πρωτεύουσα, κλπ.
Έτσι μπορούμε να καταλάβουμε εύκολα ότι αυτός είναι ο λόγος που οι Δυτικοί επιμένουν σε κάτι τέτοιο. Γνωρίζοντας τι έχουν παρασκευάσει οι δυτικές αποικιοκρατικές χώρες τα τελευταία επτά χρόνια στη Συρία, την Υεμένη, και τη Λιβύη, και πιο πριν στο Ιράκ, στο Αφγανιστάν και στη Σομαλία, καταλαβαίνουμε ότι ο πραγματικός σκοπός της δυτικής προσπάθειας για ‘ανεξάρτητο’ ‘Κουρδιστάν’ είναι το φονικό που θα ξεσπάσει εκεί μέσα κι οι τεράστιες πωλήσεις όπλων που θα ανεβάσουν τον τζίρο των δυτικοευρωπαϊκών και βορειοαμερικανικών πολεμικών βιομηχανιών.
Εθνικές, Φυλετικές, Γλωσσικές, Θρησκευτικές, Κοινωνικές κι Ιστορικές Διαφορές ανάμεσα στα Έθνη που εγκληματικώς οι Δυτικοί ονομάζουν ‘Κούρδους’
Οι διαφορές που χωρίζουν τους Κουρμάντζι της Τουρκίας και της Συρίας από τους Ζαζά της Τουρκίας, τους Σοράνι του Ιράκ και του Ιράν, τους Γκοράνι του Ιράκ και του Ιράν, τους Φαΐλι και όλους τους άλλους δεν είναι μόνον εθνικές και γλωσσικές.
Αν βέβαια το πείτε αυτό είτε σε κάποιους Κουρμάντζι ή Σοράνι πληρωμένους από δυτικά ινστιτούτα και μυστικές υπηρεσίες ή σε κάποιους ψευτοκαθηγητές κι ιστορικούς εναρμονισμένους με τα υπουργεία εξωτερικών των νατοϊκών χωρών τους, αυτοί θα σας απαντήσουν ότι τα ζαζά, τα γκοράνι, τα σοράνι, τα κουρμάντζι, κλπ είναι “κουρδικές διάλεκτοι”.
Αυτό είναι ένα γελοίο ψέμμα.
Γιατί, παραπέμποντας στα παραπάνω παραδείγματα, θα ήταν το ίδιο σαν να έλεγε κάποιος ότι τα σλοβενικά, τα κροατικά, τα βουλγαρικά, τα τσεχικά, τα ουκρανικά, τα πολωνικά και τα ρωσσικά είναι ….. “σλαβικές διάλεκτοι”!
Ή επίσης ότι τα πορτογαλικά, τα ισπανικά, τα καταλανικά, τα γαλλικά και τα ιταλικά είναι …….. “λατινικές διάλεκτοι”!
Αλλά οι εθνοφυλετικές και γλωσσικές διαφορές είναι μόνον μια μικρή πτυχή του προβλήματος.
Η γραφή είναι άλλη διάσταση των διαφορών που χωρίζουν ακόμη και το ίδιο έθνος, όπως τους Κουρμάντζι. Οι Κουρμάντζι της Συρίας γράφουν τη γλώσσα τους σε αραβικούς χαρακτήρες, ενώ οι Κουρμάντζι της Τουρκίας την γράφουν σε λατινικούς χαρακτήρες.
Οι Γιαζίντι μιλούν Κουρμάντζι αλλά δεν είναι μουσουλμάνοι. Έχουν την δική τους ιδιαίτερη θρησκεία. Γιαζίντι υπάρχουν στην Αρμενία (η μόνη επίσημα αναγνωρισμένη μειονότητα με βουλευτές στο κοινοβούλιο), στην Τουρκία, στο Ιράκ, στη Συρία και λίγοι στο Ιράν, στο Αζερμπαϊτζάν και στη Ρωσσία. Όσοι Γιαζίντι ζουν σε Αρμενία, Ρωσσία κι Αζερμπαϊτζάν γράφουν τη γλώσσα τους σε κυριλλικό (σλαβικό) αλφάβητο. Στην Τουρκία, οι Γιαζίντι, όπως κι οι Κουρμάντζι, χρησιμοποιούν λατινικό αλφάβητο. Και σε Συρία, Ιράκ (το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού των Γιαζίντι ζει στο Βόρειο Ιράκ) και Ιράν γράφουν τα Κουρμάντζι σε αραβικό αλφάβητο.
Λάβετε υπόψει σας ότι με ιδιαίτερη δήλωσή τους στο κοινοβούλιο της Αρμενίας οι εκεί Γιαζίντι ζήτησαν και απέσπασαν επίσημα την συγκατάβαση του αρμενικού κράτους να μην αποκαλούνται οι Γιαζίντι …. ‘Κούρδοι’!
Εκτός της τυπικής θρησκευτικής διαίρεσης των μουσουλμάνων σε σουνίτες και σιίτες που χαρακτηρίζει τα περισσότερα μουσουλμανικά έθνη, όλα τα διαφορετικά έθνη που οι Δυτικοί αποκαλούν ‘Κούρδους’ πιστεύουν και σ’ άλλες θρησκείες όπως οι Γιαζίντι, οι Αχλ-ε Χακ (που ονομάζονται επίσης Γιαρσάνι), κι οι Σαμπάκ. Ενδεικτικά:
http://www.iranicaonline.org/articles/ahl–e–haqq–people
https://en.wikipedia.org/wiki/Yarsanism
Εξίσου ιδιαίτερη είναι η περίπτωση των Σαμπάκ του Ιράκ. Μιλούν Κουρμάντζι αλλά το ιερό τους βιβλίο είναι γραμμένο στα τουρκμενικά. Μέσα σε πλαίσια σημερινής πολιτικής στο Ιράκ, οι Σαμπάκ συντάσσονται πάντα με τους Τουρκμένους ενάντια στους Σοράνι του λεγόμενου Ιρακινού ‘Κουρδιστάν’.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shabak_people
Τέλος, το να μιλάς την ίδια γλώσσα και να έχεις την ίδια καταγωγή με κάποιους άλλους πληθυσμούς δεν είναι εγγύηση ότι δέχεσαι και να σε κυβερνάνε. Στα χρόνια της ελληνικής επανάστασης, σημειώθηκε έντονη αντιπαλότητα Ρουμελιωτών και νησιωτών προς τους Μωραΐτες που την κατέπνιξαν οι Άγγλοι κι οι Γάλλοι με τεράστια χρηματική διαφθορά. Όταν οι Μικρασιάτες, Καππαδόκες και Πόντιοι έφθασαν στην Ελλάδα με την ανταλλαγή των πληθυσμών, οι ντόπιοι τους αποκαλούσαν ‘Τουρκομερίτες’ κι οι συγκρούσεις ανάμεσα στα δυο πληθυσμιακά σύνολα ήταν πολλές κι έντονες.
Κάτι πολύ χειρότερο συμβαίνει σε πληθυσμούς του βόρειου Ιράκ που μιλούν Κουρμάντζι (όντας μειοψηφία απέναντι στους Σοράνι, τους Γιαζίντι και τους λοιπούς) και στους Κουρμάντζι της Τουρκίας. Αυτοί του βόρειου Ιράκ ονομάζουν εαυτούς Μπαχαντινάνι ή Μπαχντινάνι και περιφρονούν τους Κουρμάντζι επειδή οι ίδιοι είναι απόγονοι ενός αυτόνομου κουρδικού εμιράτου, του Μποχτάν, που ήταν ανεξάρτητο από την Οθωμανική Αυτοκρατορία μέχρι το 1847, καθώς ήταν δύσκολο να περάσει ο οθωμανικός στρατός στα δύσβατα ορεινά εδάφη τους. Στα μάτια τους, οι απόγονοι των Κουρμάντζι της πεδιάδας που ήταν υπήκοοι του Σουλτάνου δεν έχουν κανένα δικαίωμα πάνω τους, όντας ιστορικά κατώτεροι.
Τα παραπάνω είναι πολύ περιληπτικά αλλά αρκετά για να δείξουν το βάθος και το πλάτος του προβλήματος και της αιματοχυσίας που θα ακολουθήσει, αν ο σιωνιστικός στόχος της δημιουργίας ενός Ψευτο-Κουρδιστάν επιτευχθεί.
Περσσότερα μπορείτε να βρείτε σε προηγούμενα κείμενά μου για το θέμα αυτό για το οποίο τόση παραπληροφόρηση υπάρχει στην Ελλάδα:
Κούρδοι δεν υπάρχουν! Η Άγνωστη Ιστορική Αλήθεια αποκαλύπτεται από τον Έλληνα Ανατολιστή Ιστορικό κ. Μεγαλομμάτη
https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/05/06/κούρδοι-δεν-υπάρχουν-η-άγνωστη-ιστορι/
(πλέον: https://profmegalommatistextsingreek.wordpress.com/2021/09/26/κούρδοι-δεν-υπάρχουν-η-άγνωστη-ιστορι/)
Καλεντερίδης & ΕΥΠ: Αστοιχείωτοι και Παραπληροφορημένοι περί δήθεν Κούρδων από ΗΠΑ, ΝΑΤΟ & ΕΕ βάζουν την Ελλάδα σε Κίνδυνο
https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/03/11/καλεντερίδης-ευπ-αστοιχείωτοι-και-π/
Εθνικώς Καταστροφική η Εμπλοκή της ΕΥΠ και του Στρατού στο Ψευτο-Κουρδιστάν: Αμόρφωτοι Κολονέλοι Παίζουν εν ου Παικτοίς
https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/03/08/εθνικώς-καταστροφική-η-εμπλοκή-της-ευ/
Δ. Κιτσίκης & Μ. Σ. Μεγαλομμάτης: δυο καθηγητές αποκαλύπτουν την αμορφωσιά του ψευτο-ειδικού Σάββα Καλεντερίδη για Τουρκία, ‘Κούρδους’
https://greeksoftheorient.wordpress.com/2018/02/24/δ-κιτσίκης-μ-σ-μεγαλομμάτης-δυο-καθη/
Ό,τι ακολουθεί είναι συζήτηση σχετικά με διαστάσεις του προβλήματος του Ψευτο-Κουρδιστάν με ένα σχολιαστή του μπλογκ. Η ανταλλαγή απόψεων έχει γίνει στο εξής κείμενό μου:
Ισλαμιστές, Παντουρανιστές, Κεμαλιστές, ο Φετουλάχ Γκιουλέν, η Μεράλ Ακσενέρ και το διακύβευμα των εκλογών της 24ης Ιουνίου – Ιδεολογικό & Ιστορικό Διάγραμμα
========================
19 thoughts on “Ισλαμιστές, Παντουρανιστές, Κεμαλιστές, ο Φετουλάχ Γκιουλέν, η Μεράλ Ακσενέρ και το διακύβευμα των εκλογών της 24ης Ιουνίου – Ιδεολογικό & Ιστορικό Διάγραμμα”
Αλή αλ-Γιουνάνι June 11, 2018 at 1:21 am
“Ζαζά και Κουρμάντζι που είναι διαφορετικά έθνη με διαφορετικές γλώσες, κι άσχετα προς τους Σοράνι του Ιράκ, τους Γκοράνι του Ιράν”
Όλες αυτές οι εθνότητες ομιλούν περσικές γλώσσες, συγγενικές μεταξύ τους, και είναι ακόμα και φυλετικά συγγενείς.
Υ.Γ.
Το Σααντέτ στηρίζει τον Ιντζέ και την Ακσενέρ. Δεν νομίζω ότι θα στηρίξει τον Ερντογάν στον δεύτερο γύρο.
greeksoftheorient June 11, 2018 at 2:13 am
Εντελώς λάθος! Ζαζά και Γκοράνι είναι καυκασιανές κι όχι ινδοευρωπαϊκές γλώσσες. Αυτό που λες για ιρανογενείς γλώσσες αφορά τα Σοράνι και τα Φαΐλι.
Η έκφραση “φυλετικά συγγενείς” είναι αστεία! Φυλετικά συγγενείς γλώσσες είναι τα ιταλικά, τα οξιτανικά, τα καταλανικά, τα ισπανικά, τα γαγιέγο (η γλώσσα της Γαλικίας) και τα πορτογαλικά αλλά κανένας δεν ισχυρίστηκε ότι όλες αυτές οι χώρες πρέπει να είναι μία κι ότι όλοι αυτοί οι πληθυσμοί είναι ένα έθνος.
Επιπλέον, έχουν τεράστιες θρησκευτικές διαφορές – όπως οι Φλαμανδοί του Βελγίου από τους Ολλανδούς (έχουν την ίδια γλώσσα αλλά δεν θέλουν να ζουν στην ίδια χώρα επειδή οι Φλαμανδοί είναι Καθολικοί κι οι Ολλανδοί Προτεστάντες). Έτσι κι οι Γιαζίντι, οι Σαμπάκ κι οι Αχλ-ε Χακ δεν θέλουν να ανήκουν σε ένα κράτος με κυβέρνηση Σοράνι ή Κουρμάντζι.
Είναι όλοι άσχετοι μεταξύ τους και πρέπει είτε να μείνουν στις 4-5 χώρες που ανήκουν τώρα, είτε να σχηματιστούν 8-10 μικρές χώρες που θα είναι όλες ισότιμα μέλη στον ΟΗΕ.
Για παράδειγμα οι Ζαζά στην Τουρκία δεν έχουν ανάγκη να βρεθούν σε ένα Κουρμάντζι κράτος και να ανταλλάξουν τα κορυμάντζι με τα τουρκικά ως επίσημη γλώσσα του κράτους στο οποίο ανήκουν. Να υπάρξει ανεξάρτητο Ζαζά κράτος, αυτό το καταλαβαίνω. Αλλά αυτό δεν θα πρέπει να έχει πρεσβείες ΗΠΑ, Αγγλίας, Γαλλίας, Ισραήλ, Καναδά, Αυστραλίας κλπ γιατί αυτά είναι σατανικά κράτη που εξαγοράζουν ηλίθιους ντόπιους και κυβερνάνε τις χώρες διά κρετίνων πουλημένων αντιπροσώπων.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 11, 2018 at 9:01 am
“πρέπει να μείνουν στις 4-5 χώρες που ανήκουν τώρα”
Συμφωνώ.
Υ.Γ.
Τα κουρμάντζι τί γλώσσα είναι; Στο Ντιγιάρμπακίρ είναι Ζάζα ή Κουρμάντζι;
greeksoftheorient June 11, 2018 at 4:37 pm
Ντιγιάρμπακιρ είναι το κέντρο των Κουρμάντζι. Ζαζά (που λέγονται και Ντουμιλί) είναι πιο βόρεια – από Ελάζιγ, Τούντζελι και Μπινγκέλ. Παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι. Στην Τουρκία πιο πολύ από όσο σε Ιράν ή Ιράκ έχουν συμβεί μεικτοί γάμοι μέσα στα πλαίσια του κεμαλικού κοσμικού κράτους. Αυτό ελάχιστα αναφέρεται. Υπάρχουν μεικτές οικογένειες τουρκο-ζαζά, τουρκο-κουρμάντζι, κουρμάντζι-ζαζά.
Εγώ δεν πιστεύω ότι όλες αυτές οι πολλές και διαφορετικές μειονότητες ζουν καλά σε Συρία, Τουρκία, Αρμενία, Ιράκ κι Ιράν. Αλλά η κάθε ξένη (αγγλική, γαλλική, ρωσσική, αμερικανική) επέμβαση είναι χειρότερη από την πιο στυγνή τοπική δικτατορία. Δηλαδή τα σχέδια των Δυτικών (που είναι πάντα κρυφά μέχρι να υλοποιηθούν!) είναι χειρότερα από την επίθεση με χημικά που έκανε ο Σαντάμ Χουσεΐν.
Εννοώ ότι αυτό εδώ είναι λάθος γιατί είναι μονόπλευρο:
http://www.cemilturan.gr/χαλεπτσε/
Ναι, ο Σαντάμ Χουσεΐν τους σκότωσε με φρικτό τρόπο. Αλλά σκότωσε τα σώματά τους. Οι Δυτικοί Σατανιστές θέλουν να κάνουν όλους τους λαούς πουτάνες, ομοφυλόφιλους, άθεους, πρεζόνια και καταναλωτικούς υλιστές.
Όμως το πιο σημαντικό πράγμα στον άνθρωπο είναι η ψυχή. Οι Δυτικοί θέλουν να σκοτώσουν την ψυχή όλων αυτών των διαφορετικών λαών μέσα στο ψευτο-Κουρδιστάν τους όπου θα στήσουν gay pride, gay bars, καμπαρέ, μπουρδέλα, εμπόριο λευκής σαρκός, ναρκωτικά κι όλες τις άλλες διαστροφές τους.
Εγώ προτιμώ να είμαι Ρωμιός Ορθόδοξος άντρας υπήκοος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας παρά ένα ξεφτιλισμένο πουστάκι δουλικό των Αγγλογάλλων και των Αμερικανών σε μια ψευτο-ελεύθερη Ελλάδα υπόδουλη στο Σατανά των Μασώνων και των Σιωνιστών.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 12, 2018 at 8:16 am
Κατάλαβα. Αλλά τουλάχιστον μη βρίζεις βρε φίλε. Βλέπω ότι παθιάζεσαι.
greeksoftheorient June 12, 2018 at 4:39 pm
Μα δεν έβρισα! Σε τι παθιάζομαι; Είμαι εναντίον των εθνικιστών (Χρυσή Αυγή), εναντίον των κεντρικών κομμάτων του κατεστημένου (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Σύριζα), εναντίον των κομμουνιστών, εναντίον των μασώνων, των σιωνιστών και των ιησουϊτών, κι εναντίον όλων των τάσεων ή οργανώσεων που αυτές οι τρεις οργανώσεις.
Έτσι είμαι ενάντια στο πολιτικό ισλάμ, στους ουαχαμπιστές, στους φιλοσιωνιστές ψευτο-χριστιανούς (Ευαγγελιστές, Πρεσβυτεριανοί, κι άλλοι Προτεστάντες, Μορμόνοι, κλπ), στους ινδουϊστές εθνικιστές, κα.
Οι σύγχρονες θρησκείες είναι όλες ψεύτικες. Έχουν αλλοιωθεί. Πρόκειται για ψευτο-Ορθοδοξία, ψευτο-Ισλάμ, ψευτο-Ινδουϊσμό, ψευτο-Βουδισμό, κοκ. Αλλά δεν είμαι ενάντια στις άλλες θρησκείες, επειδή είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος. Ίσα-ίσα μ’ αρέσουν όλες. Αλλά στην πραγματική τους μορφή που δεν είναι η σημερινή αλλά η ιστορική πραγματικότητα.
Ένας ανηψιός μου έγινε μουσουλμάνος, παντρεύτηκε μια Κενυοσομαλή υπάλληλό μας, μιλάει και σομαλικά (που μιλάω και γω) και αραβικά (κορανικά και καλά, ενώ εγώ ξέρω να συνεννοούμαι στην καθομιλουμένη), έχει παιδιά, νηστεύει αυτές τις μέρες. Κανένα πρόβλημα. Αλλά οι Σομαλοί των επαρχιών είτε στη Σομαλία, είτε στην Κένυα, είτε στο Κατεχόμενο Ογκάντεν, είναι παραδοσιακοί κι ανθρώπινοι – όχι εκτρώματα της Τζέντας, του Ριάντ ή του Καΐρου.
Ο αδερφός της γυναίκας μου πήγε στη νότια Ινδία (Ταμίλ), όπου ένας συνεταίρος μας έστησε μια εταιρεία. Ερωτεύθηκε μια ντόπια, την παντρεύτηκε, έγινε Ινδουϊστής. Αλλά οι Ταμίλ δεν έχουν καμμιά σχέση με τον φανατισμό των βόρειων (ινδοευρωπαίων) Ινδών και δεν έχουν έχθρα για άλλες θρησκευτικές κοινότητες.
Όμως οι Ινδοευρωπαίοι της βόρειας Ινδίας που είναι τα θύματα των Άγγλων (όπως το ελληνικό κατεστημένο) έχουν λύσσα κατά Πακιστάν, Ισλάμ, Χριστιανωσύνης, κοκ.
Καλησπέρα από Ναϊρόμπι!
Νίκος
ΥΓ Και μια και πιστεύω ότι νηστεύεις, …. σάουμαν μακμπούλαν ουά ιφτάραν σαχίγιαν!
Αλή αλ-Γιουνάνι June 14, 2018 at 10:58 am
Να είσαι καλά για τις ευχές σου. Συμφωνώ με ορισμένα από αυτά που λες, διαφωνώ με ορισμένα άλλα.
Υ.Γ.
Όταν λέω ότι φανατίζεσαι, εννοώ ότι παθιάζεσαι ορισμένες φορές και καταφεύγεις σε κάποιους χαρακτηρισμούς προς κάποιους ανθρώπους. Π.χ. “βρείτε τον τάδε καθηγητή και κάωτε του το σπίτι” κ.α. Και ‘γω παθιάζομαο ορισμένες φορές, οπότε ως ένα σημείο σε καταλαβαίνω. Είχαμε άλλωστε “βριστεί” και μεταξύ μας στο παρελθόν, χωρίς πιστεύω να υπάρχει πρόθεση και από τους δυο μας για κάτι τέτοιο.
greeksoftheorient June 14, 2018 at 7:06 pm
Μια και μιλάμε για ευχές, ας σου ευχηθώ και Καλό Μπαϊράμι (Άιντ αλ Φιτρ), μια και τελείωσε το Ραμαζάνι σας! Μακάρι ο Θεός να δεχθεί τις νηστείες και τις προσευχές σας!
Εμείς στις εγκαταστάσεις που έχουμε μουσουλμάνους, σταματάμε την παραγωγή και κανονίζουμε να να μένουν εκ περιτροπής πάντα άλλοι φύλακες και φρουροί. Όλοι οι εργάτες κι οι υπάλληλοι έχουν 5 μέρες (εκτός των δυο ημερών αργίας την εβδομάδα) αργία και 7 μέρες αργία στο Μεγάλο Μπαϊράμι. Η εταιρεία ναυλώνει λεωφορεία και φορτηγά που τους πάνε στα χωριά και τις πόλεις τους. Τους δίνουμε ένα μήνα μπόνους στο Μεγάλο Μπαϊράμι και 2/3 μήνα μπόνους τώρα. Επιπλέον τα μαγειρεία ετοιμάζουν γλυκά που τα πακετάρουν και τα παίρνουν μαζί τους (3-4 κιλά ο καθένας).
Δεν είμαι εναντίον του Ισλάμ, το αντίθετο μάλιστα. Αλλά δεν δέχομαι ότι το πραγματικό Ισλάμ βρίσκεται στο Καράτσι, το Κάϊρο, τη Τζέντα ή το Αλγέρι. Στις μεγάλες πόλεις η έντονη παρουσία του υποβάθρου του δυτικού τρόπου ζωής, τα ‘πολιτικά’ κι οι τεχνολογίες προξενούν εντάσεις κι οι άνθρωποι παρασύρονται στις συγκρούσεις.
Αντίθετα, πραγματικοί μουσουλμάνοι βρίσκονται στην περιφέρεια – στο Ογκάντεν, στο Νταρφούρ, στους Μπέτζα του Ανατολικού Σουδάν, στο Χαντραμάουτ της Νότιας Υεμένης, κοκ. Δηλαδή σε μέρη απόμακρα όπου δεν υπάρχει τεχνολογία, ηλεκτρισμός, και δυτικός τρόπος ζωής.
Και με τον ίδιο τρόπο που δεν θεωρώ πραγματικούς μουσουλμάνους τους κατοίκους των μεγαλουπόλεων, δεν θεωρώ χριστιανούς τους περισσότερους Έλληνες ή Ρώσσους ή Δυτικούς. Κατ’ όνομα μόνον.
Και το πραγματικό μέτρο δεν είναι όπως πολλοί νομίζουν το τι διαβάζουν στο Κοράνι ή στη Βίβλο γιατί διαβάζουν αλλά δεν καταλαβαίνουν. Το πραγματικό μέτρο είναι το Ιστορικό Ισλάμ κι η Ιστορική Χριστιανωσύνη – το πώς ζούσαν οι μουσουλμάνοι στη Βαγδάτη το 800 ή στην Κόρντομπα το 900 και το πως ζούσαν οι Χριστιανοί στην Αντιόχεια, την Αλεξάνδρεια, την Καισάρεια, την Κωνσταντινούπολη ή την Καρχηδόνα στα χρόνια του Ιουστινιανού ή του Ηράκλειου.
Αυτό είναι η πραγματική ιστορική μορφή των θρησκειών.
Αλλοιώς ένας αμόρφωτος μουσουλμάνος που προβάλλει κατά την ανάγνωση του Κορανίου τα δικά του μέτρα και σταθμά στο τι διαβάζει κι ένας αμόρφωτος χριστιανός που προβάλλει τις δικές του αντιλήψεις κι ιδέες στο κείμενο του Ευαγγελίου είναι κι οι δυο τους στους αντίποδες των ιστορικών θρησκειών.
Ναι, έχεις δίκιο, δεν υπήρχε καμμιά κακή πρόθεση εκ μέρους μου πιο παλιά. Ήταν μια κακή σύμπτωση. Γεγονός είναι ότι έχω πολύ βαρειές εκφράσεις για όσους θέλοντας ή άθελά τους γίνονται υποστηρικτές συμφερόντων των σιωνιστών, των μασώνων και των ιησουϊτών που κατευθύνουν Ευρώπη, Αμερική κι Ισραήλ – κι όχι μόνον!
Μπορείς και να μου γράψεις: raktn@inbox.ru
Καλησπέρα από Ναϊρόμπι – Κένυα
Νίκος
greeksoftheorient June 11, 2018 at 4:52 pm
Επίσης: δες εδώ
https://www.youtube.com/watch?v=cKJh-6bdGFk πως αντιδρούν στα περί ‘ιρανογενούς’ καταγωγής των δήθεν Κούρδων μερικοί Ζαζά που αντιπαθούν κάθε τι το ιρανικό εφόσον είναι καυκασιανής καταγωγής- ιδιαίτερα απεχθάνονται τον ζωροαστρισμό που δυτικοί οριενταλιστές πάνε να φορτώσουν στους Κουρδόυς. Διάβασε το σχόλιο του ercan kilic που απαντάει στα σχόλια του kieruu και του Meehanparast και την τελική απάντηση του κ. Μεγαλομμάτη (Ex Oriente Lux) του οποίου άρθρο είναι το συγκεκριμένο βίντεο. Πρόσεξε κυρίως όμως τον αντι-ιρανικό τόνο του ercan kilic!
Είναι εντυπωσιακό πως βγαίνει η ταυτότητα κάποιου μέσα από τα σχόλιά του. Γι’ αυτό κι ο κ. Μεγαλομμάτης είχε γράψει ένα άλλο εκπληκτικό άρθρο εναντίον της δυτικής ψευτο-ιρανοποίησης των δήθεν Κούρδων:
Αλή αλ-Γιουνάνι June 12, 2018 at 8:17 am
Οι Καρδούχοι ποιοί είναι; Οι Μήδοι;
greeksoftheorient June 12, 2018 at 5:57 pm
Είναι ένα όνομα λαού (Καρδούχοι) που αναφέρεται λίγες φορές σε αρχαιοελληνικά κείμενα. Φυσικά και δεν έχουν καμμιά σχέση με τους Μήδους και τα αρχαία κείμενα δεν τους τοποθετούν στη Μηδία (Εκβάτανα – Ιράν) αλλά στη σημερινή ΝΑ Τουρκία στα βόρεια – βορειοανατολικά άκρα της Μεσοποταμίας, δηλαδή από Ντιγιάρμπακιρ μέχρι Μπάτμαν και Μπίτλις.
Αλλά δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι εκείνοι οι Καρδούχοι είναι πρόγονοι των Κουρμάντζι.
Άλλο -καρδ κι άλλο -κουρ.
Και το -καρδ συγγενεύει με το Σα-καρτ-βέλο / sakartvelo / https://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_(country) οπότε όλων των ειδών οι υποθέσεις είναι δυνατές. Είναι το όνομα της Γεωργίας στα γεωργιανά.
Το -καρδ μπορεί να σχετίζεται με τους Asa–gart–iya των αρχαίων ιρανικών κειμένων (https://en.wikipedia.org/wiki/Sagartians) για τους οποίους ξέρουμε λίγα πράγματα.
Όταν οι επιστήμονες εντοπίζουν ένα όνομα λαού σε μια αρχαία γλώσσα να μοιάζει με ένα άλλο όνομα λαού σε μια άλλη αρχαία γλώσσα, δεν μπορούν να κάνουν εύκολα ταυτίσεις διότι αυτές είναι επισφαλείς.
Μπορεί επίσης να σχετίζονται με τους Ζικιρτού ή Ζικουρτού των αρχαίων ασσυριακών κειμένων (https://en.wikipedia.org/wiki/Zikirti). Αλλά με βάση 1000 διαφορετικές δυνατότητες δεν μπορεί να φτειαχτεί μια αρχαία ιστορία ενός σημερινού λαού.
Έπειτα οι αλλαγές που συνέβησαν σε ένα μόνο λαό ή έθνος μπορεί να είναι τεράστιο.
Όταν οι Βούλγαροι έφτασαν στα Βαλκάνια ήταν ένα ουραλο-αλταϊκό και τουρκομογγολικό φύλο. Έπειτα εκσλαβίστηκαν γλωσσικά αλλά όχι φυλετικά. Είναι αστείο να είναι οι Βούλγαροι φορείς πανσλαβισμού. Και βέβαια δεν είναι μόνο αστείο. Είναι και πληρωμένο από συμφέροντα.
Αυτό το λέω γιατί μπορεί οι Καρδούχοι στην Αρχαιότητα να ήταν ένα καυκασιανό φύλο συγγενές των Γεωργιανών που κατέβηκε πιο νότια. Κι αργότερα στα μέρη όπου έμεινε να εξιρανίστηκε.
Αυτό αυξάνει τη διαφορά μεταξύ Ζαζά και Κουρμάντζι επειδή μπορεί (λέω ‘μπορεί’) να έχουν κοινή καταγωγή αλλά οι Ζαζά να διατήρησαν την αρχική τους γλώσσα κι οι Κουρμάντζι να την έχασαν επηρεαζόμενοι από ινδοευρωπαϊκές ιρανικές γλώσσες.
Στα λατινικά αναφέρονται Cyrtii. Σχετίζονται με τους Καρδούχους; Ποιος ξέρει;
Σε ρωμέϊκα χριστιανικά (‘βυζαντινά’: ο όρος είναι ψεύτικος και δυτικός!) αυτοκρατορικά κείμενα έχουμε αναφορές ότι ο Βασίλειος Β’ Βουλγαροκτόνος (958-1025 / βασίλεψε από το 976) σκότωσε “Κούρτους”. Σχετίζονται αυτοί με τους Καρδούχους??? Ή με τους Κουρμάντζι?? Δεν υπάρχουν αποδείξεις για όλα αυτά, και μιλάμε μόνο 1000 χρόνια πριν.
Ο Μεγαλομμάτης που έχει περπατήσει όλα αυτά τα μέρη σπιθαμή προς σπιθαμή (διάβασε αυτό: https://6astratisanatolis.wordpress.com) μου έχει πει ότι δεν είναι καν θέμα διαφορετικών εθνών, γλωσσών και θρησκειών. Και μέσα στο ίδιο εθνο-γλωσσο-θρησκευτικό σύνολο υπάρχουν τεράστιες διαφορές.
Έχεις ακουστά για τους Μπαχαντινάνι ή Μπαχντινάνι;
Είναι ό,τι οι δυτικοί εγκληματίες προσπαθούν να κρύψουν και να καπελώσουν περισσότερο. Θα στο πω κάπως απλά:
Υπάρχουν και στο βόρειο άκρο του Ιράκ μουσουλμανικοί πληθυσμοί που μιλάνε ‘κουρμάντζι’ (κι όχι σοράνι που είναι η πιο βασική γλώσσα στο βόρειο Ιράκ). Αλλά πήγαινε να τους πεις ότι μιλάνε ‘κουρμάντζι’! Θα σου κόψουν το κεφάλι!!!! Χαχαχα!!!
Αν τους ρωτήσεις “είστε Σοράνι;”, θα σου απαντήσουν:
– Όχι! Είμαστε Μπαχαντινάνι (ή Μπαχντινάνι). Αυτό προέρχεται από το εμιράτο του Μποχτάν που ήταν ανεξάρτητο από τους Οθωμανούς μέχρι το ….. 1847!!
Δες εδώ ένα χάρτη του 1835, όταν η Αυτοκρατορία είχε να πολεμήσει με την χολέρα της Αιγύπτου που την είχαν αποσπάσει Γάλλοι κι Άγγλοι και την είχαν υποκινήσει εναντίον της Σταμπούλ:
Οπότε, οι Μπαχντινάνι σήμερα ακόμη βλέπουν τους Κουρμάντζι του Ντιγιάρμπεκιρ σαν τιποτένια σκουλήκια και λακέδες, εφόσον η βασιλική παράδοση ανήκει σ’ αυτούς που ανήκαν στον Εμίρη του Μποχτάν που κατά παράδοση καταγόταν από τον Χάλεντ μπιν Ουαλίντ.
Να καταλήξω; και συ και γω έχουμε ελάχιστη ιδέα του τι πραγματικά έγινε σε όλα αυτά τα μέρη και τι έγκλημα επιχειρούν οι δυτικοί εκεί. Οι περισσότεροι είναι κρετίνοι που ρουφάνε απερίσκεπτα την σιωνιστική προπαγάνδα για Κουρδιστάν από τα ΜΜΕ που ελέγχονται από τους σιωνιστές και τους μασώνους.
Αλλά αυτοί που ξέρουν είναι λίγοι και αντιμετωπίζουν και τον διωγμό από την ελίτ και τη βλακεία των αφιονισμένων κρετίνων.
Αν θα υπάρξει Κουρδιστάν, θα σκοτωθούν όλοι αυτοί εκεί μέσα με λύσσα.
Δες το και σήμερα. Στο ψευτο-ανεξάρτητο ιρακινό ψευτο-Κουρδιστάν (Σορανιστάν είναι το σωστό όνομα) όλα τα εκατομμύρια των Αμερικανών πήγαν στη Σουλεϋμανίγιε και στην Αρμπίλ (Χαουλέρ – σορανική διάλεκτος).
Πήγαινε όμως εσύ στην Αμαντίγιε και δεις τι πρόοδος και τι βελτίωση έχει υπάρξει τα τελευταία 30 χρόνια! Τίποτα! Γιατί;
Γιατί οι Μπαχντινάνι δεν πιάνονται εύκολα στα σατανικά δίχτυα της μασωνίας και του σιωνισμού. Έχουν βασιλική παράδοση που στάθηκε για αιώνες ανάμεσα σε σουλτάνο και σε σάχη. Δεν είναι μπουνταλάδες σαν τον Οτσαλάν, τον Μπαρζανί και τον Ταλεμπανί.
Αυτούς, οι Μπαχντινάνι δεν τους έχουν ικανούς ούτε για δούλους τους.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 14, 2018 at 11:07 am
Γιατί το Ντιγιάρμπακίρ στα κουρμάντζι λέγεται Άμεντ; Θεωρείς ότι οι Αζέροι του βόρειοδυτικού Ιράν (Νότιο Αζερμπαϊτζάν) είναι οι εκτουρκισμένοι απόγονοι των αρχαίων Μήδων; Ατροπατηνή / Αδαρμπανταγκάν / Αζερμπαϊτζάν;
Υ.Γ.
“Έπειτα εκσλαβίστηκαν γλωσσικά αλλά όχι φυλετικά”
Μα και φυλετικά οι Σλάβοι (βασικά εκσλαβισμένοι Θράκες) ήταν περισσότεροι αριθμητικά από τους τουρανοπέρσες πρωτοβούλγαρους, ή όχι;
greeksoftheorient June 14, 2018 at 7:59 pm
Αν διαβάσεις το κεφάλαιο Άμιδα (Ντιγιάρμπεκιρ) στο βιβλίο του Μεγαλομμάτη Έξι Άστρα της Ανατολής (σου έχω στείλει ήδη τον σύνδεσμο / τμήμα του κεφαλαίου αυτού το έκανα βίντεο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=PTa45U8Z_LA) θα το καταλάβεις.
Ήταν μια αρχαία ασσυριακή πόλη που ονομαζόταν Αμεντί. Στα ελληνικά λέγεται Άμιδα. Ο Ιουστινιανός ανήγειρε τα εντυπωσιακά και τεράστια τείχη που σώζονται μέχρι σήμερα. Έχω πάει στην Τουρκία αλλά όχι τόσο ανατολικά.
Γι’ αυτά που με ρωτάς είναι προτιμώτερο να επικοινωνήσεις με τον Μεγαλομμάτη. Κανένας στον κόσμο δεν ξέρει την Μέση Ανατολή, την Βόρεια Αφρική και την Κεντρική Ασία τόσο καλά.
Έχει γράψει πολλά σχετικά με το Ιράν και τους Αζέρους. Υπάρχει κάποιο άρθρο του που δεν έχω διαβάσει αλλά θυμάμαι τον τίτλο. Αυτό θα πρέπει να είναι η καλύτερη απάντηση στο ερώτημά σου για την Αρχαία Ιστορία των Αζέρων. “Μιθραϊσμός και Ζωροαστρισμός στην Βορειοδυτική Σασανιδική Περσία” στο επιστημονικό περιοδικό Βυζαντινός Δόμος, νο 4 (1990) σελ. 13-52 – στις εκδόσεις Δόμος.
Επίσης θα βρεις απάντηση σχετικά στο πρόσφατο σχετικά άρθρο του:
Ξέρεις, ο Μεγαλομμάτης είναι από τους πολύ λίγους επιστήμονες που έχουν ανατρέψει κι απορρίψει τις επιστήμες του δυτικού οριενταλισμού όπως ο Μάρτιν Μπερνάλ με την Μαύρη Αθηνά κι ο Έντουαρντ Σαΐντ με τον Οριενταλισμό.
Αν δεν κάνω λάθος, η ίδια η λέξη Ατροπατηνή (Αδαρμπαταγάν) είναι η καταγωγή της λέξης Αζερμπαϊτζάν. Αλλά μην μπερδεύεις την καθαυτό Μηδία με την Ατροπατηνή Μηδία.
Στα αρχαία ελληνικά συχνά το όνομα ενός τόπου με ένα επιπλέον επίθετο αποδιδόταν σε άλλο τόπο: π.χ. έχουμε Συρία (από Αντιόχεια μέχρι Χαλέπι / Βέρροια και Βαμβύκη / Μανμπίτζ) και Κοίλη Συρία, από Δαμασκό μέχρι την Παλμύρα (Ταντμόρ).
Έτσι κι η καθαυτό Μηδία είναι από τα Εκβάτανα (Χαμεντάν) και το Κερμανσάχ μέχρι τις Ραγές (Τεχεράνη).
Ατροπατηνή Μηδία είναι πιο βόρεια στον Ζάγρο – από την Σαναντάτζ μέχρι την Ουρουμίγιε, την Ταμπρίζ, την Αρνταμπίλ και το σημερινό ανεξάρτητο Αζερμπαϊτζάν. Ο Μεγαλομμάτης λέει ότι εκεί ήταν ο ιερώτερος χώρος όλου του Ιράν – το Ταχτ-ε Σουλεϋμάν. Σου λέει ότι ό,τι σύγχρονοι δυτικοί παρουσιάζουν ως Ιράν και Τουράν είναι ένα μεγάλο ψέμμα που δεν πιστευόταν ούτε στην Αρχαιότητα ούτε από τον Φερντοουσί, τον εθνικό ποιητή των Περσών. Είναι αποικιοκρατικές συνθέσεις για να παρουσιάσουν ένα ψευδέστατο ιστορικό διχασμό κι έτσι να προκαλέσουν ένα ενδοασιατικό πολιτικό διχασμό.
Τέλος, για τους Βουλγάρους και τους Σλαύους υπάρχουν οι αναφορές του Κωνσταντίνου Πορφυρογεννήτου – αν ένας αυτοκράτορας της Ρωμανίας δεν ήξερε και δεν έγραφε την αλήθεια για τους αυλικούς και την κορυφή της αυτοκρατορίας που θα τον διάβαζε, τότε ποιος ξέρει την αλήθεια; Ο σύγχρονος ψευτο-ιστορικός που είναι ένας κακούργος που παρουσιάζει για αλήθεια τα συμφέροντα ενός βρωμερού, ρατσιστικού και γενοκτονικού κράτους όπως η Ελλάδα;
Νομίζω για να δει κανείς το θέμα πρέπει να το δει με το μυαλό του καρφωμένο στην Κωσνταντινούπολη που ήταν ό,τι πιο σημαντικό είχαν να υπερασπίσουν οι τότε αυτοκράτορες.
Οι πρώτοι Βούλγαροι (ουραλοαλταϊκής καταγωγής) είχαν εγκατασταθεί κι αποδεχθεί την αυτοκρατορία που είχε βασικό σύνορο τον Δούναβη.
Όπως δείχνει ο χάρτης, σχεδόν όλα τα εδάφη της σημερινής Βουλγαρίας είναι πιο κοντά στην Πόλη από όσο είναι η Θεσσαλονίκη. Τι θέλω να πω;
Όταν έρχονταν επιδρομείς, είτε τους σταματούσαν στα σύνορα, είτε τους έστρεφαν αλλού. Προφανώς για να υπερασπιστούν την στρατηγική ασφάλεια της Βασιλεύουσας έστρεψαν τους πρώτους Σλαύους στην ‘Ελλάδα’, δηλαδή την έκταση νότια της Θεσσαλονίκης.
Σε χρονική προοπτική ασφαλώς και κάποιοι Σλαύοι εγκαταστάθηκαν στον χώρο της σημερινής Βουλγαρίας κι από τις επιμειξίες προέκυψε ο γλωσσικός εκσλαυϊσμός των Βουλγάρων. Αλλά ο μεγάλος αριθμός των Σλαύων κατέκλυσε την ιστορική Ελλάδα που (ο Πορφυρογέννητος είναι σαφής):
“ύστερον δε πάλιν των Μακεδόνων υπό των Ρωμαίων ηττηθέντων, πάσα η Ελλάς τε και Πελοπόννησος υπό των Ρωμαίων σαγήνην εγένετο, ώστε δούλους αντ’ ελευθέρων γενέσθαι. εσθλαβώθη δε πάσα η χώρα και γέγονε βάρβαρος”. Από το “Περί των Θεμάτων” (De Thematibus) γραμμένο γύρω στο 945-950.
Με άλλα λόγια, πιο πολύ τουρκικό αίμα τρέχει στις φλέβες των σημερινών Βουλγάρων παρά αρχαίο ελληνικό αίμα στις φλέβες εκείνων που ξεκίνησαν την λεγόμενη ελληνική επανάσταση.
Το 1821 απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων υπήρχαν βασικά σε Πόλη και όλη την Ανατολία.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 12, 2018 at 10:51 am
Δες εδώ
https://en.wikipedia.org/wiki/Zaza_language
Εδώ δες την προπαγάνδα:
https://jamestown.org/program/is-ankara-promoting-zaza-nationalism-to-divide-the-kurds/
greeksoftheorient June 12, 2018 at 4:08 pm
Μα ασφαλώς. Η wikipedia κάνει καλυμμένη προπαγάνδα που αν δεν είσαι ειδικός είναι δύσκολο να καταλάβεις. Μια φορά όταν ήταν ο Μεγαλομμάτης περαστικός από την Μομπάσα (γιατί τώρα μένουμε στο Ναϊρόμπι) κι είχε μείνει μαζί μας 4-5 μέρες, μου είχε δείξει σε κάποιο άρθρο της wikipedia τον τρόπο με τον οποίο γράφουν ψέμματα. Έτσι κάτι μπορώ να πιάνω από την μέθοδο ανάγνωσης που μου έμαθε. Ας πούμε στο λήμμα για τους Ζαζά που κατατάσσουν τη γλώσσα τους σαν ινδοευρωπαϊκή, αυτό είναι η προμετωπίδα κι η βασική αρχική όψη του ορισμού.
Αυτό είναι το τι κυρίως τραβάει το μάτι του αναγνώστη και μένει στη μνήμη του. Έπειτα όμως ‘μειώνουν’ το ψέμμα τους λέγοντας “Zaza shares many features, structures, and vocabulary with Gorani. Zaza also has some similarities with Talyshi and other Caspian languages”. Τα γκοράνι είναι καυκασιανή γλώσσα, όπως και τα ταλύς, και το πιο αστείο (αλλά καθοριστικό στοιχείο της παραπληροφόρησης) είναι ότι επινοούν μια ψευτο-ομάδα γλωσσών που τις ονομάζουν ‘γλώσσες της Κασπίας’. Όταν πας όμως στο αντίστοιχο λήμμα βλέπεις ότι είναι άδειο!
Να: https://en.wikipedia.org/wiki/Caspian_languages
Αντίθετα το πραγματικό λήμμα είναι καυκασιανές γλώσσες όπου https://en.wikipedia.org/wiki/Languages_of_the_Caucasus υπάρχουν ακόμη χειρότερα ψέμματα, όπως το ότι τα αρμενικά είναι ινδο-ευρωπαϊκή γλώσσα (κι όχι καυκασιανή). Με άλλα λόγια, είναι γενικώτερη υπόθεση να μειώσουν την παρουσία – διασπορά των ιβηρο-καυκασιανών γλωσσών.
Το jamestown είναι γεμάτο από στελέχη που προετοιμάζονται για τη στιγμή που θα γίνει μια πορτοκαλί ψευτο-εξέγερση στη Ρωσσία εναντίον του Πούτιν. Το τι λενε στο σύνολό τους είναι για πέταμα στα σκουπίδια. Δες τι χολέρα έχουν μαζέψει:
https://jamestown.org/about–us/senior–fellows/
Κύρια φροντίδα τους είναι να διασπάσουν το ευρασιατικό (Κίνα, Καζακστάν, Ρωσσία, Ιράν, κα) μέτωπο. Να κι οι γελοίες τους δημοσιεύσεις:
https://jamestown.org/book/now-available-eurasian-disunion-russias-vulnerable-flanks/
Άλλωστε στο κείμενο που μου έστειλες αναφέρουν σαν αξιόπιστη μαρτυρία για την τάχα δημιουργία Ζαζά εθνικισμού από το τουρκικό κράτος τον ……. Οτσαλάν! Έλεος!!!!
Ο Μεγαλομμάτης έχει δημοσιεύσει εδώ και πάνω από 10 χρόνια τρομερά άρθρα για το λεγόμενο ‘κουρδικό’. Δεν είναι μια απλή υπόθεση υποστήριξης ενός ‘υπόδουλου’ έθνους εκ μέρους των Άγγλων, των Γάλλων, των Αμερικανών, και της μεταπολεμικής Σιωνιστικής Κατοχικής Κυβέρνησης της Υπόδουλης Γερμανίας (γιατί μετά το 1945 η Γερμανία είναι ένα υπόδουλο ψευτοκράτος κι ελπίζω σύντομα να απελευθερωθεί). Υπάρχουν πολλά άλλα σχέδια στα οποία ένα ψευτο-Κουρδιστάν θα χρησιμεύσει. Διάβασε:
https://www.academia.edu/24271487/There_cannot_be_an_independent_Kurdistan_-_by_Prof._Muhammad_Shamsaddin_Megalommatis
Ιδιαίτερα αυτό:
https://www.academia.edu/24272016/Independent_Kurdistan_the_End_of_EU_and_NATO_-_by_Prof._Muhammad_Shamsaddin_Megalommatis
Τέλος, το είδα και το βιντεάκι που μου στέλνεις. Φίλε μου, όπου ακούς την ‘κασέτα’ που παίζει το “εμείς είμαστε ο αρχαιοότερος λαός στον κόσμο κι όλοι οι άλλοι κατάγονται από μας”, απλά ρώτησε πόσα εκατομμύρια έπεσαν.
Η σατανική διαστροφή του ‘αρχαιότερου λαού’ είναι μια μασωνική – σιωνιστική επιχείρηση διάβρωσης συνειδήσεων, αποβλάκωσης λαών, και – ακόμη χειρότερα – εκμαυλισμού ψυχών με την χολέρα της υπεροψίας, του εγωϊσμού, της αλαζονείας, της κενοδοξίας, της υπερηφάνειας που είναι συναισθήματα που οδηγούν τον άνθρωπο στην Κόλαση.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 13, 2018 at 9:35 pm
«εμείς είμαστε ο αρχαιοότερος λαός στον κόσμο κι όλοι οι άλλοι κατάγονται από μας»
Μα το είπα, είναι fake. Η προπαγάνδα τους είναι ολοφάνερη. Όσο για τα άρθρα που σου έστειλα, δεν τα υιοθετώ. Απλώς τα έστειλα ενδεικτικά, χωρίς να σημαίνει ότι τα ασπάζομαι.
greeksoftheorient June 14, 2018 at 5:55 pm
Καταλαβαίνω. Έτσι είναι!
Αλή αλ-Γιουνάνι June 12, 2018 at 8:36 am
Έχει γίνει και κάποιο κόμμα των Ζαζα στην Τουρκία εδώ και κάποιους μήνες αλλά δεν συμμετέχει στις εκλογές. Είδα όμως ότι οι Ζαζα του Μπινγκιόλ και όσοι Ζαζα ζουν στο Ντιγιάρμπακίρ υποστηρίζουν τον Ερντογάν.
Υ.Γ.
Θα μπει στη βουλή το HDP; Τί πιστεύεις; Θα το ψηφίσουν πάντως και πολλοί αριστεροί / ψευτοπροοδευτικοί θολοκουλτουριάρηδες Τούρκοι.
greeksoftheorient June 14, 2018 at 5:50 pm
Ναι. Σωστά. Επιπλέον, πέρα από όσα είπαμε, υπάρχουν καθαρά κοινωνικές διαφορές που είναι αγερύφωτες. Όπως λες, οι Ζαζά είναι πιο θρησκευόμενοι από τους Κουρμάντζι. Οπότε στην περίπτωση αυτή λογικά προτιμούν τον Ερντογάν από τον Ντεμιρτάς. Μην ξεχνάς ότι στην εξέγερση του Ντερσίμ, τα κίνητρα ήταν κυρίως θρησκευτικά, κι όχι ‘εθνικά’. Αυτά που λέει εδώ ο πράκτορας της ΕΥΠ είναι αστεία:
http://www.cemilturan.gr/2014/05/06/77-χρόνια–από–τη–γενοκτονία–του–εξέγερση/
Δεν υπήρξε καμμιά ‘κουρδική’ εξέγερση στο Ντερσίμ (Τούντζελι) αλλά μια ισλαμιστική αντίδραση στις καινοτομίες του Κεμάλ Ατατούρκ.
Αυτό είναι που ο κόσμος δεν καταλαβαίνει: δεν θα υπήρχε σήμερα ισλαμική τρομοκρατία, αν ό,τι έκανε ο Ατατούρκ στην Τουρκία έκαναν Γάλλοι κι Άγγλοι σε Λίβανο, Παλαιστίνη, Συρία κι Ιράκ. Αίγυπτο, κοκ.
Αλλά οι αποικιοκράτες δεν πήγαν εκεί για καλό αλλά για κακό, δηλαδή να ετοιμάσουν τα ισλαμιστικά κινήματα και την σημερινή τρομοκρατία που είναι ο τρόπος με τον οποίο μασώνοι και σιωνιστές θέλουν να καταστρέψουν τον ισλαμικό κόσμο.
Οι Κουρμάντζι είναι στο μεγαλύτερο βαθμό τους κεμαλιστές. Αλλά έχουν διηθηθεί ανάμεσά τους Γάλλοι, Αμερικανοί κι Ισραηλινοί πράκτορες που τους έχουν ξεσηκώσει με υποσχέσεις, έτσι όπως έκαναν με τους Ταλαμπανί και Μπαρζανί στο Ιράκ ή με τον Γκασεμλού στο Ιράν.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 16, 2018 at 5:25 pm
Παρόλα αυτά στο Τούντζελι είναι αλεβίδες νομίζω.
greeksoftheorient June 16, 2018 at 5:33 pm
Εν και ταυτόν. Υπάρχουν Ζαζά που είναι Σουνίτες κι υπάρχουν Ζαζά που είναι Αλεβίδες. Και ναι, στο Τούντζελι είναι Αλεβίδες.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 16, 2018 at 5:30 pm
Συμφωνώ στα περί Ισλάμ σε μεγάλο βαθμό, αν και νομίζω ότι το Αλ-Άζχαρ είναι πιο “μαλακό” σε σχέση με τα πανεπιστήμια της Σαουδικής Αραβίας.
greeksoftheorient June 16, 2018 at 6:03 pm
Έχεις απολύτως δίκιο κι είναι σαφές ότι άλλο το πολιτικό Ισλάμ (Αδελφοί Μουσουλμάνοι) κι άλλο ουαχαμπιστές. Στην Τουρκία ο Ερντογάν είχε διαφωνήσει σε πολλά με τους Ιχουάν όταν εκείνοι ήταν στην κυβέρνηση στην Αίγυπτο. Κι άλλο Ερντογάν κι άλλο Ερμπακάν. Το σύστημα Millî Görüş του Ερμπακάν μπορώ να το καταλάβω σαν αυθεντικό, ντόπιο.
https://en.wikipedia.org/wiki/Millî_Görüş
https://tr.wikipedia.org/wiki/Millî_Görüş
Αλλά το θέμα δεν είναι τι είναι πιο ‘σκληρό’ ή πιο ‘μαλακό’ αλλά τι είναι πιο αυθεντικό, ντόπιο κι όχι ξενόφερτο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
Όσοι μουσουλμάνοι πήγαν να σπουδάσουν στην Δύση, όπως ο Τζεμαλεντίν Αφγάνι (https://en.wikipedia.org/wiki/Jamāl_al–Dīn_al–Afghānī), επηρεάστηκαν καταστροφικά χωρίς να μπορούν να το καταλάβουν.
Μπήκαν σε μια διαδικασία ψυχολογικής χειραγώγησης.
Αλλά αυτό δεν αφορά μόνο μουσουλμάνους, αλλά και χριστιανούς, ινδουϊστές, βουδιστές, όλους.
Υπήρχαν πολλοί Νεστοριανοί Χριστιανοί στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Αυτούς τους έβαλαν σημάδι Καθολικοί και Προτεστάντες – Αγγλικανοί ‘ιεραπόστολοι’ επειδή διέφεραν από τους μονοφυσίτες και τους ορθόδοξους. Αυτοί δεν χρησιμοποιούσαν καθόλου εικόνες. Και δεν αποκαλούσαν την Παναγία ‘Θεοτόκο’ αλλά ‘Χριστοτόκο’. Το πατριαρχείο τους ήταν κοντά στο Χακάρι (νότια της Βαν) στο Κουτσάνους.
Να τι έκαναν οι δυτικοί ιεραπόστολοι: τους έπεισαν ότι οι Ρώσσοι θα τους προστατέψουν. Όταν στον Α’ ΠΠ οι Ρώσσοι κατέλαβαν την Βαν (1916) οι Νεστοριανοί Αραμαίοι ξεσηκώθηκαν σε επανάσταση. Η Βαν ήταν κοντά αλλά η περιοχή είναι πολύ δύσκολη, δύσβατη κι ορεινή. Οι Οθωμανοί εξόπλισαν τους Κουρμάντζι κι αυτοί σκότωσαν τους περισσότερους (οι άλλοι κατέφυγαν είτε στα νότια στο σημερινό Ιράκ είτε στα ανατολικά στο Ιράν) κι έκαψαν το Πατριαρχείο τους.
Σιγά-σιγά οι Νεστοριανοί Αραμαίοι έφυγαν για Αμερική, όπου σήμερα ζουν οι περισσότεροι, κι εκεί τους υποχρέωσαν να βάλουν εικονίσματα στις εκκλησίες τους. Ανήκουν στην παράδοση του Νεστόριου αλλά είναι αφομοιωμένοι μέσα στους Καθολικούς. Τους έσβυσαν γιατί ο νεστοριανικός χριστιανισμός ήταν μια τεράστια άρνηση του δυτικού χριστιανισμού.
https://en.wikipedia.org/wiki/Assyrian_Church_of_the_East
https://en.wikipedia.org/wiki/Konak,_Hakkari
Εγώ Ορθόδοξος είμαι, όχι Νεστοριανός. Αλλά δεν δέχομαι να αλλάζουν οι ξένοι αποικιοκράτες τους ντόπιους με εκβιασμό ή με ανταλλάγματα.
Οι λεγόμενες ιεραποστολές στην Αφρική είναι ένα αίσχος. Δεν κάνουν τους Αφρικανούς με παραδοσιακές θρησκείες ‘χριστιανούς’. Τους κάνουν ‘δυτικούς’ κι έτσι ενώ μια Αφρικανή θα ζούσε έντιμα στο χωριό της με την παραδοσιακή θρησκεία της και θα παντρευόταν και θα ήταν μια καλή μητέρα, πάει στην Αγγλία ή στην Αμερική και γίνεται μια πουτάνα.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα. Να πέσει φωτιά να τους κάψει όλους αυτούς τους ιεραπόστολους! Το έργο του Σατανά προωθούν.
Αλή αλ-Γιουνάνι June 16, 2018 at 5:36 pm
Νομίζω στην Ανατολία ζούσαν κυρίως αρμενοειδείς πληθυσμοί και δευτερευόντως μεσογειακοί και αλπικοί.
greeksoftheorient June 16, 2018 at 6:18 pm
Η κατάταξή σου φαίνεται περίεργη. Δεν ξέρω τι έχεις διαβάσει σχετικά. Ήδη στην Αρχαιότητα ζούσαν ντόπιοι λαοί όπως οι Χάττι κι οι Λουβίτες. Στα νοτιοανατολικά ζούσαν οι Χουρρίτες. Όλοι αυτοί δεν είναι Ινδο-Ευρωπαίοι ή Σημίτες. Έπειτα, έφτασαν οι Ασσύριοι (στην Καππαδοκία). Μετά έφτασαν οι Νασιλί που λέγονται Χιττίτες. Αυτοί ήταν οι πρώτοι γνωστοί Ινδοευρωπαίοι στην Ιστορία. Αργότερα, στα ανατολικά, στη Βαν φτάνουν οι καυκασιανοί Ουραρτού (έτσι τους ονόμαζαν οι Ασσύριοι). Αυτό το όνομα στη Βίβλο πέρασε ως Αραράτ. Ουραρτού είναι ένα προ-αρμενικό φύλο.
Όλα αυτά για να σου πω ότι όταν οι Αρμένιοι εμφανίζονται στην Ιστορία (γύρω στο 500-400 π.Χ.) στην Ανατολία, είναι ήδη ….. αργά.
Να η αγγλική προπαγάνδα περί Κουρδιστάν το 1910:
No comments:
Post a Comment