Saturday, July 24, 2021

Γράφοντας από το 1985 μέχρι το 2021: Δύση, Ανατολή, Χριστιανωσύνη, Ισλάμ, Κίνα, και η Αναλλοίωτη Στάση μου προς τον Κόσμο και τον Άνθρωπο

Ό,τι ακολουθεί είναι μία απάντηση την οποία έστειλα σε αναγνώστη ο οποίος σε σύντομο σχόλιό του διατύπωσε την άποψη ότι το στυλ της γραφής μου έχει αλλάξει από τις αρχές του 1990 μέχρι σήμερα, υπονοώντας ότι έχω προσχωρήσει σε ριζοσπαστικές θέσεις ορισμένων ισλαμιστών. Επειδή αυτό είναι λάθος και η προ μηνός αποσταλείσα απάντησή μου περιλαμβάνει συνδέσμους με αρκετές περί Ισλάμ δημοσιεύσεις μου και δημόσιες τοποθετήσεις μου, την δημοσιεύω ολόκληρη. Αν και αρκετά σύντομη είναι αρκούντως διαφωτιστική.

                                                

------------ Σχόλιο αναγνώστη σχετικά με το στυλ της γραφής μου ----------

 

Πολύ διαφορετική η γραφή σας σ'αυτό το εκ παλαιών άρθρο σας κε Μεγαλομμάτη συγκρινόμενο με κάποια από τα πρόσφατα που έχεται γράψει, ιδίως εκείνο (δεν θυμάμαι τίτλο και η αναζήτησή του απέβη άκαρπος), όπου θα προτιμούσατε τις πατόκορφα μαυροφορεμένες θεούσες ισλαμίστριες έναντι της εκπορνευθείσης δυτικής κοινωνίας για την οποία ο λόγος σας ήταν ένας λίβελος. Εδώ τουλάχιστον επιχειρείτε έναν προσδιορισμό των στοιχείων από τα οποία αποπροσανατολιστήκαμε / απομακρυνθήκαμε (με την "βοήθεια" κάποιων, εννοείται).

 

------------------- Απάντηση στο συγκεκριμένο σχόλιο --------------------------  

 

Φίλε Αντώνη,

Μπορείς να μου μιλάς στον Ενικό! Ο Πληθυντικός είναι άχρηστος νεωτερισμός και κατ' ουσίαν άθλιος αναθεωρητισμός της πραγματικής Ιστορίας. Ακόμη και στους πιο σημαντικούς προφήτες και αυτοκράτορες απευθύνονταν στον Ενικό!

 

Μου προξενεί κατάπληξη αυτή η παρατήρηση! Ειλικρινά! Το πρώτο πράγμα που πέρασε από το μυαλό μου ήταν αν υπήρχε κάποιος δεύτερος Μουχάμαντ Σαμσαντίν Μεγαλομμάτης. Αλλά, αν και τα δύο προσωπικά μου ονόματα είναι συνηθισμένα για μουσουλμάνους, κανένας άλλος δεν φέρει το μεταφρασμένο στα νεοελληνικά επώνυμό μου αυτό. Προφανώς με συγχέεις με κάποιο άλλο άτομο και ενδεχομένως με τον προσωπικό μου φίλο, κ. Νίκο Μπαϋρακτάρη, ο οποίος μέχρι την έκρηξη της πανδημίας έγραφε συνεχώς στα διάφορα μπλογκς του (ένα από αυτά είχε τίτλο Οι Ρωμιοί της Ανατολής), συχνά αναφερόμενος σε μένα και αναδημοσιεύοντας άρθρα μου – πλην όμως αναγκάστηκε να σταματήσει να απασχολείται με αυτά λόγω επιπλέον επαγγελματικών υποχρεώσεων (τις οποίες προξένησε η συνεχιζόμενη πανδημία). Αλλά εκείνος είναι χριστιανός ορθόδοξος και εγώ μουσουλμάνος, Επίσης, ο φίλος Νίκος δεν υπήρξε και δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι είναι επιστήμονας ή ιστορικός.

 

Το σημείο της διαφοροποίησης, το οποίο επικαλέστηκες, δεν είναι θέμα να ψάξεις να βρεις ένα όποιο δημοσίευμά μου για να μου προσκομίσεις ως απόδειξη. Απλώς δεν υπάρχει. Από την φύση του είναι τέτοιο ώστε να είναι εντελώς αδύνατο να λάβω εν προκειμένω θέση. Το "θα προτιμούσατε τις πατόκορφα μαυροφορεμένες θεούσες ισλαμίστριες έναντι της εκπορνευθείσης δυτικής κοινωνίας" αποτελεί ακριβώς ό,τι ορίζω ως 'ψευδές δίλημμα', τεχνηέντως επινοηθέν και προκληθέν. Οπότε, αυτόματα εισέρχεται στην κατηγορία των όσων συχνά συνιστώ σε όλους παντού και πάντα προς αποφυγήν, δεδομένου ότι σε όλα τα ψευδοδιλήμματα, αμφότερα τα σκέλη είναι εσφαλμένα και συνεπώς η όποια επιλογή ανυπόστατη και ο απαντών ανερμάτιστος ή ανυποψίαστος.

 

Δεν έχω γράψει κάτι το εμπεριστατωμένο για το θέμα του ισλαμικού πέπλου, αντίθετα με το ψευδο-Ραμαζάνι των περισσοτέρων σημερινών 'μουσουλμάνων', για το οποίο έκανα μία πολύ άγρια κριτική στην σημερινή μουσουλμανική κοινωνία και στους θεολόγους, οι οποίοι δεν είναι πνευματικοί ταγοί αλλά υλιστές γραφειοκράτες και θεομπαίκτες. Ορίστε (αρχικώς δημοσιευμένα το 2005):

https://www.academia.edu/25906093/Abolish_your_fake_Ramadhan_stupid_by_Prof_Muhammad_Shamsaddin_Megalommatis

 

https://www.academia.edu/26051016/Tyrannical_Ramadhan_as_part_of_Islamic_Terrorism_by_Prof_Muhammad_Shamsaddin_Megalommatis

 

Έχω σε μικρά και σύντομα άρθρα γράψει ελάχιστα για το ισλαμικό πέπλο:

https://www.academia.edu/34460297/About_the_Islamic_Veil_and_the_related_False_Dilemma_and_World_Deception

 

Μπορείς επίσης να δείς και αυτό:

ttps://www.academia.edu/34450027/Η_σημερινή_κατάσταση_του_Ισλάμ_και_σε_ποιους_οφείλεται

 

Αλλά, αντίθετα με το Ραμαζάνι (το οποίο είναι απλά και μόνον μία πράξη λατρείας), το ισλαμικό πέπλο αποτελεί τμήμα της καθημερινότητας των ισλαμικών κοινωνιών, οπότε μία σωστή παρουσίαση πρέπει να συμπεριλάβει τους υπαρκτούς τύπους ανθρώπινης νοοτροπίας, συμπεριφοράς και ενδυμασίας, οι οποίοι σχετίζονται με το θέμα. Και αυτοί είναι πάρα πολλοί: για την ακρίβεια, μερικές δεκάδες. Και αυτό θα με οδηγούσε σε τεράστια ανάλυση και σε διαστάσεις βιβλίου, αν θα ήθελα να είμαι ενημερωτικός και μόνον – δηλαδή, χωρίς καμμία πρόταση περί του πρακτέου εκ μέρους μου. Θα χρειαζόταν και εκτεταμένη ανάλυση φωτογραφιών για να καταλάβουν οι αναγνώστες όλες τις διαστάσεις του θέματος και τις πολλές και διαφορετικές υπαρκτές κατηγορίες γυναικών, ενδυμασιών, νοοτροπιών και τρόπων ζωής στις μοσουλμανικές χώρες.


——- 1984-2021: 37 Χρόνια σε πάνω από 37 Χώρες ——–  


Ντιγιάρμπεκιρ με τον Τίγρη για φόντο – Μάιος 1984


Σαούρ/Savur (κοντά στην Μιντυάτ/Midyat), Νοτιοανατολική Τουρκία – Αύγουστος 1985


Μετά από μία διάλεξή μου στο Kıbrıs Türk Ticaret Odası (Τουρκο-κυπριακό Εμπορικό Επιμελητήριο) στην Lefkoşa (Λευκωσία) της Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου – Οκτώβριος 1994


Χαρράν/Harran (νότια της Ούρφα/Έδεσσας της Οσροηνής) στην νοτιοανατολική Τουρκία – Νοέμβριος 1994


Batı Trakya Türkleri Dayanışma Derneği / Ένωση Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης – Ιανουάριος 1995


Ταραμπυά-Tarabya/Θεραπειά, Ιστάνμπουλ – Μάιος 1995


Κάιρο – Οκτώβριος 2002

Με τον Υπουργό Τηλεπικοινωνιών της Αιγύπτου και μετέπειτα πρωθυπουργό, Δρα Άχμαντ Ναζίφ, σε εκδήλωση του Γερμανικού Εμπορικού-Βιομηχανικού Επιμελητηρίου του Καΐρου – Φεβρουάριος 2003


Αλεξάνδρεια – Μάιος 2003


Αμπού Δάμπι – Μάρτιος 2012

Μογκαντίσου, Σομαλία – Σεπτέμβριος 2012


Παραλία Λίντο, Μογκαντίσου, Σομαλία – Αύγουστος 2013


Διεθνές Πανεπιστήμιο Σομαλίας, Μογκαντίσου – Απρίλιος 2014


 Κάιρο – Σεπτέμβριος 2016


 Ασουάν, Άνω Αίγυπτος – Απρίλιος 2017


 Τουρφάν, Κίνα – Μάιος 2021

 ——- Εξωτερικές αλλαγές και εσωτερική ομοιότητα ——-


Όποιος δεν έχει ζήσει σε τουλάχιστον 15-20 αντιπροσωπευτικές 'μουσουλμανικές' χώρες, ντε φάκτο δεν μπορεί να συγγράψει κάτι τέτοιο και όσοι έχουν δημοσιεύσει απόψεις, καθήμενοι σε δυτικές βιβλιοθήκες ή σε 'ισλαμικά' πανεπιστήμια, απλά και μόνον προπαγανδίζουν. 

 

Εσύ εμφανώς και δεν έχεις μελετήσει, εννοήσει, ερευνήσει και αντιληφθεί τι συμβαίνει στον 'ισλαμικό' κόσμο (και εκτός αυτού όπου οι σημερινοί 'μουσουλμάνοι' πηγαίνουν να ζήσουν), είτε παρακολουθείς καθημερινά πολλά ΜΜΕ και το Ιντερνέτ, είτε διαβάζεις συνεχώς σχετικά βιβλία, γραμμένα είτε από 'μουσουλμάνους' είτε από αλλόθρησκους. Αυτό φαίνεται καθαρά από την αναφορά σου σε "μαυροφορεμένες θεούσες ισλαμίστριες", ένα είδος ολότελα ανύπαρκτο.

 

Ο όρος αυτός είναι ανυπόστατος για ένα ειδικό με επιτόπια γνώση, όχι γιατί δεν υπάρχουν 'μουσουλμάνες' μαυροφορεμένες, αλλά επειδή όσες είναι ντυμένες με νικάμπ, τσαντόρ και μπούρκα (για να αναφερθώ στις πιο συντηρητικές μορφές ισλαμικού πέπλου) δεν κατατάσσονται σε μία κατηγορία αλλά σε πολλές και πολύ διαφορετικές μεταξύ τους.

 

Ακόμη χειρότερα, δεν είναι οι μαυροφορεμένες "θεούσες ισλαμίστριες".

 

Έτι χαλεπώτερον, υπάρχουν πολλές "θεούσες ισλαμίστριες", οι οποίες δεν είναι καθόλου μαυροφορεμένες.

 

Δεινότερον όλων είναι ότι ακόμη και οι δύο λέξεις "θεούσες ισλαμίστριες" δεν υφίστανται ως όρος. Οι θεούσες (χρησιμοποιώ τον όρο ακριβώς όπως αυτός εχρησιμοποιείτο παλαιότερα για μέλη χριστιανικών οργανώσεων στην Ελλάδα) δεν είναι ισλαμίστριες (εκτός από κάποιες ανάμεσά τους) και, ανάστροφα, μία πλειοψηφία ισλαμιστριών δεν είναι θεούσες.

 

Αυτή η θλιβερή πραγματικότητα χαρακτηρίζει όχι μόνον εσένα αλλά όλο τον παραπληροφορημένο δυτικό κόσμο, και φυσικά με δεδομένο ότι η άγνοια και η αφέλεια έχουν κάποιο τίμημα συχνά τραγικό, σύντομα όλος ο δυτικός κόσμος θα καταβάλει το τίμημα με την απαιτητή και αναπόφευκτη εξόντωσή του.

 

Φυσικά και δεν εννοώ ότι αυτό θα οφείλεται σε μία επιβολή του ισλαμικού κόσμου επί του δυτικού! Μαζί σου αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να προτρέχω για να προλάβω παρερμηνείες και εσφαλμένες υποθέσεις! Με το τι διάβασα στο μήνυμά σου εδώ, αντιλαμβάνομαι την έκταση των παρερμηνειών οι οποίες ενδεχομένως υφίστανται. Οπότε, για να μην συναγάγεις και στην περίπτωση αυτή λάθος, πρέπει να σου τονίσω ότι έχω επανειλημμένα ορίσει το τέλος του ισλαμικού πολιτισμού στο 1580 και ότι αρνούμαι ότι υφίσταται ως οντότητα 'ισλαμικός κόσμος' ή 'μουσουλμανικός κόσμος' σήμερα. Είναι κατ' όνομα μόνον και χωρίς ταυτότητα.

 

Και πρέπει επίσης να υπογραμμίσω ότι οι αναφορές μου στο τέλος των ανόμοιων στοιχείων, τα οποία εσφαλμένα πολλοί ακόμη αποκαλούν Νταρ αλ Ισλάμ ('Κόσμο του Ισλάμ'), ενοχλούν 

α- και τους σημερινούς μεταξύ τους ανόμοιους ψευδο-μουσουλμάνους (επαναλαμβάνω: δεν αποτελούν οντότητα),

β- και τους περισσότερους δυτικούς ιθύνοντες και ειδικούς, οι οποίοι διέδωσαν τα ισλαμιστικά ψεύδη ανάμεσα στους συγχρόνους και μεταξύ τους ανόμοιους ψευδο-μουσουλμάνους (για να τους χρησιμοποιήσουν ως θύματά τους για τα σχέδια τα οποία είχαν προετοιμάσει από αιώνες).

 

Θερμά ευχαριστήρια για την σύγκριση αυτή, την τόσο λαθεμένη, η οποία ωστόσο με έκανε να αντιληφθώ ότι υπάρχει πάντοτε δυνατότητα παρερμηνείας των άρθρων και των δημοσιεύσεών μου και έτσι με εξώθησε στην συλλογή 49 ενδεικτικών αυτοτελών δημοσιεύσεων οι οποίες καλύπτουν το μείζον φάσμα των περί Ισλάμ και συγχρόνων 'μουσουλμάνων' θέσεις μου. Θα το δημοσιεύσω σύντομα ως list of links.

 

Αν ήταν η παλαιότερη γραφή μου διαφορετική από την σημερινή, δεν το έχω καθόλου σκεφθεί, επειδή με διακρίνει μία ψυχική συνέχεια από τα χρόνια κατά τα οποία ήμουν χριστιανός ορθόδοξος (έως το 1979 / στα παιδικά μου χρόνια ήμουν και παπαδάκι), στην περίοδο κατά την οποία ήμουν άθρησκος (1979-1992 / ο όρος αυτός αναγραφόταν και στην τότε ελληνική ταυτότητά μου), και στην πιο πρόσφατη φάση της ζωής μου (από τότε που προσχώρησα στο Ισλάμ). Ναι, ενδεχομένως να ήταν κάπως διαφορετική, επειδή στην Ελλάδα οι διευθύνσεις των εντύπων, με τα οποία συνεργαζόμουν, συχνά έκαναν εκτεταμένη επιμέλεια κειμένου στα άρθρα μου "για να τα καταλαβαίνει περισσότερος κόσμος" όπως έλεγαν. Εγώ πάντοτε εύρισκα αυτό ως μία απόλυτα αποτυχημένη επιλογή. Οπότε, γλωσσικώς και κειμενικώς, πολλά από τα τότε άρθρα μου δεν με εκφράζουν, αν και περιεχομενικώς πλήρως τα αποδέχομαι. Τα περίπου 180 εκτενέστατα λήμματά μου στην Εγκυκλοπαίδεια Υδρία και τα βιβλία που εξέδωσα στην Ελλάδα αντιπροσωπεύουν αυθεντικά την τότε γραφή μου.

 

Αλλά στην Ελλάδα υπήρχε πάντοτε ένα πολύ σοβαρό θέμα ακροατηρίου ή αναγνωστών και ήμουν συχνά αναγκασμένος να γράφω και να μιλάω για ασήμαντα θέματα λόγω της εκεί επικρατούσης μεγάλης απαιδευσίας και της διεστραμμένης εκπαίδευσης των οποίων αποτελέσματα είναι η θλιβερή άγνοια, η γελοία αυταπάτη των Νεο-Ελλήνων ότι είναι 'μορφωμένοι' (ενώ είναι οικτρά αμόρφωτοι), και η απορρέουσα αθεράπευτη βλακεία η οποία αποτελεί θεσμό εγκατεστημένο σε όλα τα εκεί ιδρύματα παντός είδους.

 

Ποιος είναι ο ηλίθιος; Εκείνος ο οποίος δεν ξέρει τα τρία κακά της μοίρας του και ωστόσο νομίζει ότι 'ξέρει'. Συνεπώς, για να έλθω στο προκείμενο:

 

Ποιος θα διάβαζε ένα άρθρο μου για τις επιδράσεις των αρχαίων αιγυοτιακών και κουσιτικών-μεροϊτικών θρησκειών στην Ουακεφάνα των σημερινών Ορόμο, οι οποίοι με τον σχεδόν 40-45 εκ. πληθυσμό τους αποτελούν το μεγαλύτερο εισέτι μη απελευθερωμένο αφρικανικό έθνος; Κανένας! Πριν από όλα, κανένας εκδότης δεν θα έχανε το χαρτί του για κάτι τέτοιο.

 

Με άλλα λόγια, στην Ελλάδα δεν έγραψα κάτι το ιδιαίτερο, γιατί πολύ απλά κανένας δεν θα το καταλάβαινε και δεν θα με εννοούσε σωστά. Γι' αυτό και δεν μου χρειάσθηκε να μείνω εκεί περισσότερο, ούτε και να ξαναπεράσω. Η χώρα είναι άχρηστη και αχρείαστη, και αυτό κατάλαβαν οι περίπου 500000 κάτοικοι, οι οποίοι την εγκατέλειψαν, όπως μαθαίνω, λόγω της οικονομικής κρίσης την οποία προξένησαν η θεοκατάρατη 'μεταπολίτευση' και τα τρισάθλια συνεπαγόμενά της.

 

Ωστόσο, η παλαιά γραφή μου αποτελεί μέρος της διαδρομής μου και έτσι είναι ευχάριστη η 'ανακάλυψή' της και η ανάρτησή της. Αυτό είναι κάπως όπως συμβαίνει και στον Υπερσιβηρικό: όταν φθάνεις στο Κρασνογιάρσκ, δεν ξεχνάς ότι κάποτε ήσουν στο Τιουμέν! Και ήταν ωραία και στο Τιουμέν!

 

Καλησπέρα από Τουρφάν, Ανατολικό Τουρκεστάν (Σινκιάν)! Εδώ, στα τριγύρω χωριά, πολλές μουσουλμάνες φοράνε τσεμπέρι, όπως και η γιαγιά σου υποθέτω (και αν ενδεχομένως όχι, τότε σίγουρα η προγιαγιά σου). Εκτός και αν εσύ προτιμάς την ... "εκπορνευθείσα δυτική κοινωνία", οπότε μπορεί να σηκωθεί ο παππούς ή ο προπάππος σου από τον τάφο για να σε καταχερίσει. Άλλωστε, το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο!

Σαμσαντίν

No comments:

Post a Comment